بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

ویندوز 10 قرار است آخرین نسخه از ویندوز باشد، اما این به آن معنا نیست که به‌روزرسانی جدیدی برای این ویندوز منتشر نمی‌شود.

همان‌طور که می‌ دانید نسخه‌ 10 قرار است به‌عنوان نسخه نهایی ویندوز باشد و شاید هیچ کاربری نسخه‌ هایی با اعدادی همچون 11 و بالاتر را در ویندوز مشاهده نکند.

 

زیرا مایکروسافت تصمیم گرفته به‌ جای افزایش شماره نسخه‌ های ویندوز، همه به‌روزرسانی‌ های مرتبط با این سیستم‌ عامل را برای ویندوز 10 ارائه کند.

به‌روزرسانی در ویندوز 10 به‌طور پیش‌ فرض فعال است و گاهی کاربران با پیغامی همچون Updates were installed مواجه می‌شوند.

این پیغام برای آگاهی شما از نصب موفقیت‌ آمیز فایل‌ های به‌ روزرسانی ارائه شده برای ویندوز است، اما چنانچه یک کاربر حرفه‌ ای باشید و بخواهید به‌ روزرسانی‌ های نصب شده را موشکافی کنید ‌باید کمی کنجکاوی به‌ خرج دهید و از این ترفند برای انجام این کار کمک بگیرید:

1ـ به منوی استارت مراجعه کرده و گزینه‌ Settings را کلیک کنید.

2ـ گزینه‌ Update & Security را انتخاب کرده و در ادامه Windows Update را کلیک کنید. (شما می‌ توانید با ارسال فرمان Open Windows Update settings برای کورتانا نیز این بخش را فراخوانی کنید)

3ـ پس از به‌ نمایش درآمدن پنجره‌ تنظیمات به‌ روزرسانی ویندوز روی لینک Advanced Options کلیک کنید.

4ـ در پنجره‌ تنظیمات پیشرفته لینک View your update history قابل مشاهده است. روی آن کلیک کنید تا فهرستی از به‌ روزرسانی‌ های دانلود و نصب شده روی سیستم‌ عامل برای شما نمایش داده شود.

5- اکنون برای مشاهده اطلاعات بیشتر از هر به‌ روزرسانی روی لینک Successfully installed on مرتبط با آن کلیک کنید.

همچنین می‌توانید با کلیک روی لینک More Info به بخش پشتیبانی سایت مایکروسافت مراجعه کرده و اطلاعات بیشتری راجع به به‌ روزرسانی انتخاب شده کسب کنید.

نکته: گزینه‌ Uninstall Updates در بالای پنجره‌ تاریخچه به‌ روزرسانی به شما این امکان را می‌ دهد تا نسبت به حذف هریک از به‌ روزرسانی‌ های موردنظر اقدام کنید.

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی