بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

گلکسی نوت 4با نزدیک شدن به زمان معرفی گلکسی نوت 5 سامسونگ انتشار اخبار و اطلاعات در خصوص این گوشی هوشمند نیز افزایش می‌یابد. آخرین شنیده‌ها استفاده از حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و دوربین سلفی مورد استفاده در گلکسی اس 6 را در این گوشی هوشمند تایید کرده است.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی نوت 5 را طبق سنت همیشگی خود در جریان برگزاری IFA 2015 معرفی کند. تاکنون شایعات و اطلاعات متعددی در خصوص این گوشی هوشمند منتشر شده است. براساس شنیده‌ها این گوشی هوشمند از وجود حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی LPDDR4 و تراشه‌ی اکسینوس 7422 که اولین تراشه‌ی ePOP کمپانی است، بهره می‌برد. تراشه‌ی ePOP تمام ماژول‌ها نظیر پردازنده‌ی هشت هسته‌ای ۶۴ بیت، حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی گوشی را در کنار مودم Shannon 333 LTE روی یک چیپ گرد هم خواهد آورد.

همچنین باید به صفحه‌ی نمایش 5.67 اینچی Super AMOLED با رزولوشن QHD به همراه S-Pen نیز اشاره کرد. به نظر می‌رسد سامسونگ در این فبلت نیز از الگوی طراحی جدید خود که ترکیبی از فلز و شیشه است، بهره خواهد برد. قابلیت شارژ بی‌سیم مورد استفاده در این گوشی با استانداردهای WPC و PMA سازگار خواهد بود. گلکسی نوت 5 را می‌توان در چهار رنگ سفید، مشکی، نقره‌ای و طلایی سفارش داد.

Note5

براساس اطلاعات ارائه شده که برگرفته از صفحه‌ی اینترنتی پشتیبانی از دوربین سلفی گلکسی اس 6 است، سنسور مورد استفاده در جلوی گوشی قابلیت استفاده در دو گوشی هوشمند دیگر را دارد که کد این دو گوشی N925 و N920F است.

  • 94/04/23
  • A.lireza Rabiee

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی