بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

ساعاتی پیش از جعل اکانت اینستاگرام افراد مشهور در روبیکا بدون اطلاع ایشان در فضای مجازی منتشر شد، میخواهیم بدانیم که چگونه اکانت جعلی روبیکا را پیدا کنیم ؟

ساعاتی پیش خبرگزاری های مختلف برایتان از کپی شدن پیج های مشهور و پرطرفدار اینستاگرامی در روبیکا، با همان اطلاعات و عکس و متون نوشته اند اما بعد از انتشار این خبر بود که بسیاری از افراد نگران در جستجوی راه هایی برای جلوگیری از این مسئله و یا پیدا کردن اکانت کپی شده و جعلی خود در روبیکا، با ما ارتباط برقرار کردند. سوال اصلی افراد این بود، چگونه اکانت کپی شده خود در روبیکا را پیدا کنیم یا اصلا بفهمیم چنین چیزی وجود دارد؟ 

چگونه اکانت جعلی روبیکا را پیدا کنیم ؟

احتمالا با این اقدام و عملکرد عجیب روبیکا، در کپی کردن پیج های اینستاگرامی، آن هم بدون هیچ تغییری در عکس و متون مایه نگرانی بسیاری از افراد شده است. البته خیلی جای نگرانی نیست، چراکه روبیکا به سراغ افراد مشهوری در فوتبال، سینما و دیگر عرصه ها رفته است و حتی سرخود به بعضی افراد تیک آبی نیز اهدا کرده است!

اما برای اینکه اکانت جعلی روبیکا را بیابید، اولین راه نصب عضویت در سرویس روبیکا است. که طبعا حرکت خیلی جذابی به نظر نمی رسد! راه بهتر این است که درست مانند اینستاگرام وب، نام اکانت اینستاگرامی خود یا درواقع یوذرنیم اینستا خود را بعد از آدرس وب سایت روبیکا سرچ کنید تا ببینید آیا اکانتی با مشخصات اکانت شما در روبیکا فعال است یا نه. برای اینکار از فرمول زیر استفاده کنید:

نام اکانت اینستاگرامی/Rubika.ir

در این حالت بدون اینکه این سرویس روی گوشی شما نصب باشد یا شما، شماره تلفن همراه یا هر اطلاعات دیگری به آن بدهید، متوجه وجود اکانت جعلی خود خواهید شد. اخیرا شماری از چهره های سرشناس ورزشی و سینمایی، تهدید به پیگیری قضایی این اقدام جنجالی روبیکا کرده اند.

آیا آموزش چگونه اکانت جعلی روبیکا را پیدا کنیم برای شما مفید بود؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

 

نظرات  (۱)

  • ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
  • سلام اکانتم فیل شده چجور درش بیارم

    پاسخ:
    منظورتون رو از فیل شدن بیشتر توضیح بدین
    اگه اکانتتون فیلتر شده به خاطر اینه که هکرها مدتی کنترل روبیکارو در دست خودشون گرفته بودند.
    یکی از دلایل فیلتر کردن اکانتها هم این بوده که میخواستن جذب ممبر کنند.

    مشارکت کردن

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی