بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

ال‌جی یک گوشی جدیدِ مبتنی بر اندروید ۵.۱ را معرفی کرده که در برخی از بازار ها با نام LG G4s و در برخی دیگر با نام LG G4 Beat عرضه می‌شود. این گوشی بسیاری از امکانات جی 4 را در قالبِ سخت‌ افزاری ضعیف‌ تر و قیمتی پایین‌تر ارائه میکند.

گوشی ال‌جی جی 4 بیت به پردازنده‌ ی ۶۴ بیتی Snapdragon 615 با صفحه نمایش ۵.۲ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل مجهز شده و ابعاد آن ۱۴۲.۷ در ۷۲.۶ در ۹.۸۵ میلی‌متر است. این بدین معنا است که جی ۴ بیت کمی باریک‌تر و کوچک تر از ال‌ جی، جی ۴ است. مهم‌ترین دلیل این موضوع نیز استفاده از صفحه نمایش ۵.۲ اینچ به جای ۵.۵ اینچ است.

گوشی هوشمند جدید ال‌ جی به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل و دوربین پشتی ۸ مگاپیکسل مجهز شده و همچون جی ۴ از فوکوس لیزری پشتیبانی می کند. از دیگر قابلیت‌ های جی ۴ بیت میتوان به پشتیبانی از اتصال LTE و HSPA+ به همراه ۱.۵ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی اشاره کرد. ال‌ جی، یک باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را نیز برای جی ۴ بیت در نظر گرفته است.

گوشی جی ۴ بیت ابتدا در بازارهای فرانسه، آلمان و برزیل عرضه خواهد شد و کمی بعد وارد کشورهای دیگر خواهد شد. هنوز قیمت دقیق این گوشی اعلام نشده است.

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی