بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

موتورولا بالاخره از تلفن هوشمند موتو E7 پلاس (Moto E7 Plus) در کشور برزیل پرده برداشت. در این مراسم این شرکت از موبایل موتو جی ۹ پلاس نیز رونمایی کرد.

این موبایل جدید موتورولا به مانند نسخه‌های پیشین خودش در سری E بسیار معمولی است و یک موبایل پایین‌رده به حساب می ‌آید. این تلفن هوشمند به دوربین 48 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپرساعتی مجهز شده است.

موتو E7 پلاس به نمایشگر ۶.۵ اینچی فول اچ دی پلاس LCD مجهز است که با سیستم‌ عامل اندروید 10 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در بالای این صفحه ‌نمایش یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، با بریدگی قطره ‌ای شکل جای خوش کرده است.

ماژول اصلی این دستگاه که در پنل پشتی در قالبی مربعی شکل دیده میشود : از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی بهره می ‌برد که با حسگر عمق سنج ۲ مگاپیکسلی همراه شده است. در بالای دوربین ‌ها هم شاهد قرارگیری فلش LED هستیم. حسگر اثر انگشت خازنی این گوشی در زیر دوربین اصلی به همراه لوگو موتورولا قرار گرفته است.

موتو E7 پلاس با حافظه داخلی 64 گیگابایتی و ظرفیت حافظه رم ۴ گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد. البته با استفاده از کارت حافظه‌ی MicroSD می ‌توانید حافظه‌ ی این گوشی را افزایش دهید.

این تلفن هوشمند از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تامین نیرو می ‌کند و به شارژ 10 واتی مجهز شده است.

موتو E7 پلاس در دو رنگ آبی و برنزی با قیمت 255 دلار به فروش خواهد رسید. باید ببینیم وضعیت دسترسی کاربران برای خرید این گوشی هوشمند در بازارهای بین ‌المللی به چه صورت خواهد بود و این گوشی با مشخصات پایین رده و قیمتی که دارد آیا می ‌تواند فروش خوبی را از آن خود کند یا خیر؟

نظرات  (۱)

  • elaheh solimani
  • سلام بسیار تشکر از اطلاع رسانیتون موفق باشید.

    پاسخ:
    سپاسگزارم

    مشارکت کردن

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی