بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

هنوز هیچ صحبتی به صورت رسمی در رابطه با عینک واقعیت افزوده اپل به میان نیامده، اما پتنتی جدید نشان میدهد احتمالا این گجت از طراحی ماژولار برخوردار خواهد بود.

طی ماه‌ های اخیر شایعات و گمانه‌ زنی‌ های متعددی پیرامون ایده ساخت عینکی واقعیت افزوده از سوی کمپانی اپل، مشابه با گوگل گلس به گوش میرسد که هیچ کدام از آنها تاکنون رنگ واقعیت به خود نگرفته. حال ثبت اختراعی جدید از این محصول احتمالی از ماژولار بودن آن حکایت دارد.

طبق گزارش Patently Apple مدارک نشان می ‌دهند احتمالا دسته ‌ها و فریم عینک واقعیت افزوده اپل قابل تعویض هستند تا بتوان ماژول‌ های متفاوتی را با آن همراه کرد. در حقیقت گویا کاربر می ‌تواند برای شرایط و تیپ ‌های مختلف از ظواهر متفاوتی از اپل گلس استفاده کند.

علاوه بر این پتنت مورد بحث به رزولوشن بالای نمایشگر، عمر باتری بالا، و طراحی جمع و جور به عنوان اصلی‌ ترین فاکتورهای عینک واقعیت افزوده اپل اشاره دارد. یکی از شیشه‌ های عینک جهت استفاده در حالت کم مصرف و بیرون از خانه در نظر گرفته شده، و دیگری برای رزولوشن‌ های بالا و استفاده در منزل و هنگامی که شارژر در دسترس است طراحی شده.

امکان استفاده از لنزهای طبی و تجویز شده از سوی پزشک به عنوان شیشه عینک‌ های واقعیت افزوده اپل هم احتمالا یکی از ویژگی‌ های اختصاصی این گجت تکنولوژیک خواهد بود. به همین ترتیب برخی از کاربران می‌توانند انواعی از لنزها را برای این عینک در اختیار داشته باشند تا در صورت نیاز آنها را با هم تعویض کنند.

بازوهای قابل تعویض هم احتمالا شامل مشخصات مختلف از جمله ظرفیت ‌های متنوع باتری، درایورهای نمایشگر با قابلیت‌ های متفاوت و غیره باشد. ولی در هر صورت مثل هر پتنت دیگری، نباید خیلی هم روی این اطلاعات حساب کرد، چرا که گاهی اوقات چنین ثبت‌ هایی هرگز روشنایی خورشید را نمی‌ بینند.

با در نظر داشتن حجم زیاد شایعات مرتبط با عینک واقعیت افزوده اپل، احتمالا وجود داشتن چنین محصولی برای عرضه در سال‌ های آینده بالا است. به خصوص که شنیده شده احتمالا کوپرتینویی‌ ها در سال ۲۰۲۲ قصد دارند از این محصول رونمایی کنند. آنچه فعلا از دستمان بر می ‌آید این است که منتظر بمانیم.

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی