بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

با رسیدن تعداد نصب برخی پیام رسان ‌های بومی به 5 میلیون، حالا امکان برقراری تماس بین پیام رسان‌ های بومی و خطوط تلفن همراه ممکن شده است.

ساعتی پیش شاهد انتشار پستی در توییتر رویس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بودیم که از امکان برقراری تماس صوتی بین پیام رسان‌ های بومی و خطوط تلفن همراه خبر می ‌داد. به گفته حسین فلاح جوشقانی، در حال حاضر تعداد نصب برخی از پیام رسان ‌های بومی به 5 میلیون رسیده است و حالا این امکان فراهم شده است. به گفته ‌ی وی هزینه‌ ی هر دقیقه مکالمه بین پیام رسان بومی و خطوط تلفن همراه، در حال حاضر 25 تومان در نظر گرفته شده است. وی در توییتر خود در این خصوص چنین توضیح داده است:

با توجه به مصوبه شورای عالی فضای مجازی و رسیدن برخی پیام رسانها به پنج میلیون نصب، امکان برقراری تماس صوتی (Callout) با اپراتورهای تلفن همراه در دستور کار قرار گرفته است. نرخ پیشنهادی مکالمات فعلا دقیقه ‌ای 25 تومان در نظر گرفته شده است.

 

نکته‌ی جالب اینجاست که این اولین باری است که نرخ استفاده از خدمات در پیام رسان‌ های بومی، رسما و به صورت عمومی اعلام می ‌شود.

 

نظرات  (۱)

  • abdolnabi solimani
  • سلام دوست عزیز لز زحمات شما صمیمانه تشکر میکنم موفق باشید.

    پاسخ:
    سپاسگزارم

    مشارکت کردن

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی