بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

و یک مشکل دیگر در iOS کشف شد که کاربران را به دردسر خواهد انداخت،اینبار برنامه Messages دچار مشکل شده است و تنها به یک دلیل ساده

یک مشکل جدید در نسخه 11.2.5 IOS پیدا شده است که باعث می‌شود برنامه‌ های “ iMessgae ”” FaceBook messenger ””Whats APP” و Gmail با مشکل برخورد کنند و شما قادر به باز کردن آنها نباشید.

این مشکل تنها به دلیل ارسال یک سمبل ساده هندی ایجاد می ‌شود که واقعا باعث تعجب شده است زیرا حدود 72 میلیون نفر از هند از این سمبل‌ها استفاده می ‌کنند و تا به الان این مشکل سر جای خود بوده است و حل نشده باقی مانده است.

از آخرین باری که یک باگ متنی iOS باعث کرش کردن آیفون ‌‌ها شد تفریبا دو سال می‌گذرد. باگ قبلی در iOS 11 حتی دسترسی به اپلیکیشن ‌ها و پیام ‌ها را غیرفعال می ‌کرد و کاراکترهایی به زبان هندی به دستگاه‌ها می‌ فرستاد.

هنوز مشخص نیست که نسخه 11.3 هم این مشکل را دارد یا خیر اما از آنجایی که در نسخه بتا به سر می ‌برد به احتمال زیاد این مشکل برای این نسخه نیز وجود خواهد داشت. این تنها مشکلی نیست که طی چند وقت اخیر از نسخه 11 آی ‌او‌ اس دیدیم و چند وقت پیش نیز یک مشکل دیگر باعث می‌شد تا دستگاه شما با استفاده از تنها یک لینک ساده بدون واکنش بماند و شما عملا تنوانید از گوشی استفاده کنید.

مشخص نیست کی این باگ توسط اپل حل می‌شود اما امیدواریم زودتر بروزرسانی برای رفع این مشکل منتشر شود تا افراد بیشتری دچار مشکل نشوند.

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی