بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

آپدیت جدید اپیکیشن واتساپ سرانجام ارسال پیام ناپدید شونده را محیا می‌ کند اما از آنجا که واتساپ باید تفاوت خود با دیگر پیام ‌رسان ‌ها را ثابت کند این قابلیت با محدودیتی عجیب ارائه می ‌شود.

پیام ‌های ناپدید شونده یکی از قابلیت ‌های محبوب در پیام ‌رسان‌ ها است که با اسم های متفاوت از آنها یاد میشه چرا که اجازه می ‌دهد طرف مقابل تنها در یک بازه زمانی خاص امکان مشاهده محتوا را داشته باشد و پس از آن پیام به صورت خودکار حذف خواهد شد. واتساپ اما هنوز این قابلیت را به صورت تمام و کمال ارائه نکرده و تنها پیام ارسالی را میتوان با استفاده از این ویژگی بعد از یک هفته پاک کرد.

پیام های ناپدیده شونده در آپدیت جدید واتساپ که از فردا در دسترس قرار میگیرد، ارائه شده ‌اند و طی سه هفته دیگر در اختیار همه کاربران قرار خواهند گرفت. از این ویژگی میتوان برای ارسال متن، عکس و فایل در چت‌ های خصوصی استفاده کرد اماا ادمین ‌ها امکان بهره بردن از آن در گروه ‌ها را نیز دارند. اگر قصد استفاده از این قابلیت را دارید باید بعد از دریافت به‌روزرسانی وارد تنظیمات چت مورد نظر شده و روی گزینه « پیام پنهان شونده » یا « Disappearing Messages » کلیک کنید. در ادامه با تایید فعال شدن این قابلیت، پیام‌ های ارسالی جدید پس از ۷ روز پاک خواهند شد.

سخنگوی واتساپ گفته دلیل انتخاب بازه زمانی 7 روزه این بوده که خیال کاربر از بابت دائمی نبودن پیا‌م ‌ها راحت باشد اما وی نگفته چرا این امکان را برای کاربر فراهم نکرده ‌اند که پیام را در بازه چند ساعته یا چند روزه ناپدید کند چرا که به این شکل خیال کاربر راحت ‌تر هم می ‌شد! نکته‌ ای که نباید فراموش کنید این است که طرف مقابل می ‌تواند از پیام ناپدید شونده اسکرین شات بگیرد یا قبل از حذف آنرا برای دیگران ارسال کند. 

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی