بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

کلاس یوگا در خانه YogaGlo

Thursday, 8 Bahman 1394، 06:30 PM

حتما تاکنون نام ورزش یوگا را شنیده‌اید و شاید دوست دارید برای یک بار هم که شده این رشته را امتحان کنید. یوگا ورزشی فکری است که در شبه‌قاره هند و توسط هندوها پدید آمده و واژه Yoga از واژه «یوج» در زبان سانسکریت به معنی یکپارچه‌سازی و یگانگی مشتق شده است.

یوگا به معنای مجموعه محدودی از تمرین‌ها یا حالت معینی نیست، بلکه بیشتر به مجموعه‌ای از فنون، از ساده تا بسیار پیشرفته و احوال باطنی مختلف و در واقع یک سیر و سلوک کامل اشاره دارد. با این اطلاعات لابد اکنون بیشتر به یوگا علاقه‌مند شدید و دوست دارید به کلاس یوگا بروید. لحظه‌ای صبر کنید راهکار ساده‌تری برایتان داریم.

اپلیکیشن YogaGlo یک کلاس یوگای کامل است که به کمک آن می‌توانید بدون دردسر و در خانه این ورزش را انجام دهید. با استفاده از کلاس‌های این اپلیکیشن مرکز تمرکزتان را پیدا کنید و در هر جایی حتی در سفر یوگا کار کنید.

این اپلیکیشن بیش از 3000 کلاس و تمرین را در دل خود دارد و می‌توانید با دانلود آنها به صورت آفلاین نیز از کلاس‌ها استفاده کنید. گفتنی است این اپ در میان برترین‌های اپ‌استور جا دارد.

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی