بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

افزایش سرعت ویندوز با حذف فایل های اضافی : کاهش سرعت ویندوز با گسترش اطلاعات اضافی ویندوز یکی از دغدغه های کاربران کامپیوتر است ، نرم افزار ها و خود ویندوز در هنگام استفاده اطلاعات موقتی و اضافی را ایجاد می نمایند که این اطلاعات در بلند مدت باعث کاهش سرعت ویندوز می شود ، بنابراین هر از چند گاهی این اطلاعات را باید پک کرد. در این پست راه هایی برای افرایش سرعت ویندوز برای شما عزیزان آموزش خواهیم داد. امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

۱-   فایل های windows update uninstall را پاک کنید.

ویندوز به شما اجازه می دهد تا فایل هایی را که از آپ دیت ویندوز نصب کرده اید را حذف کنید . این مورد در حالتی که یک فایل آپ  دیت ایجاد مشکل کند ، کمک کننده خواهد بود ، مثلا آپ دیت هایی را که در سالها پیش نصب کرده اید ، فقط فضای هارد دیسک شما را هدر می دهند .

به روز رسانی اخیر برای ویندوز۷ به شما اجازه می دهد تا فایل های آپ دیت ویندوز را با استفاده از ابزار پاک سازی دیسک ، پاک کنید . Disk cleanup را باز کرده و قسمت Windows update cleanup راتیک دار کنید و سپس گزینه Ok را کلیک کنید .

افزایش سرعت ویندوز

 

 

افزایش سرعت ویندوز

۲-   فایل Hibernation را غیر فعال کنید .

سیستم عامل ویندوز ، یک فایل مخفی Hibernation را در C:\hiberfil.sys ایجاد می کند . هر گاه که شما کتمپیوتر خود را در Hibernate قرار می دهید ، ویندوز محتویات RAM شما را در این فایل ذخیره کرده و کامپیوترتان را خاموش می کند . هنگامی که آن را دوباره روشن می کنید ، کامپیوترتان محتویات این فایل را از روی حافظه داخلی می خواند و سیستمتان را در همان حالت قبلی برای شما به نمایش در می آورد . از آنجایی که این فایل باید حاوی بسیاری از مطالب RAM شما باشد ، ۷۵ درصد از RAM نصب شده شما را اشغال خواهد کرد . برای مثال اگر حافظه شما ۱۲ گیگا بایت باشد ، حدود ۹ گیگا بایت از آن را اشغال خواهد کرد . برای جلوگیری از اشغال این حجم شما می توانید Hibernation را غیر فعال کنید . قابل ظکر است که فایل hiberfil.sys قابل رویت نمی باشد .

2

۳-   System Restore خود را تنظیم کنید .

به نظر می رسد که سیستم عامل ویندوز حدود ، ۱۰ گیگا بایت از فضای هاد دیسک را به عنوان پیش فرض به system protestion اختصاص می دهد . این فضا برای عکس های لحظه ای  System Restoreاستفاده می شود که به شما اجازه می دهد تا نسخه های قبلی از فایل های سیستمتان را به هنگام برخورد با مشکلات ، باز یابی کنید .

اگر نیاز به خالی کردن فضا دارید ، می توانید فضای اختصاص یافته بهSystem Restore را کاهش داده و یا آن را به طور کامل غیر فعال کنید . ولی توصیه ما این است که آن را به طور کامل غیر فعال نکنید ، زیرا در صورت نیاز به بازگردانی فایل های قدیمی دچار مشکل می شوید.

افزایش سرعت ویندوز

 

 

افزایش سرعت ویندوز

مفید بود؟

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی