بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

آیپاد تاچمدت زیادی است که اپل آبپاد جدیدی را معرفی نکرده، از این‌رو انتظار می‌رود این کمپانی در ۲۳ تیر ماه نسل جدید آیپاد تاچ را در رنگ‌های جدید و به همراه پردازنده‌ی ۶۴ بیتی سری A روانه‌ی بازار کند.

براساس گزارش‌های منتشر شده اپل در نظر دارد تا نسل جدیدی از آیپاد تاچ خود را در ۲۳ تیرماه معرفی کند. به گزارش وب‌سایت فرانسوی iGen، این آیپادتاچ از پردازنده‌هی ۶۴ بیتی سری A بهره خواهد برد، اما هنوز مشخص نیست کدام نسل این پردازنده انتخاب خواهد شد. آیفون 5s از وجود پردازنده‌ی A7 در کنار پردازنده‌ی کمکی M7 بهره می‌برد، از این‌رو به نظر می‌رسد این تراشه گزینه‌ی مناسبی برای استفاده در آیپاد تاچ جدید است.

آخرین نسل از آیپاد تاچ از پردازنده‌ی ۳۲ بیتی A5 استفاده می‌کند. آیپاد تاچ در کنار آیفون 5c که از پردازنده‌ی A6 استفاده می‌کند تنها گجت‌های iOS است که هنوز از پردازنده‌های ۳۲ بیتی بهره می‌برند. گزارش‌ها حکایت از این دارد که آیفون 5c نیز پاییز امسال با آیفون 6c جایگزین خواهد شد.

انتظار می‌رود اپل نسل جدید آیپاد تاچ را در ۲۳ تیرماه معرفی کند. این تاریخ توسط انتشار یک تصویر تبلیغاتی در آیتونز ۱۲.۲ فاش شده است. احتمالا در نسل جدید آیپاد شاهد استفاده از رنگ‌هایی نظیر صورتی، آبی تیره و طلایی خواهیم بود. احتمالا افزایش تنوع رنگ‌ها در مورد آیپاد نانو و آیپاد شافل نیز روی خواهد داد. بنابر شنیده‌ها این آیپاد‌ها تغییری را در مورد مشخصات فنی شاهد نبوده و فقط تنوع رنگ بیشتری را شاهد خواهند بود.

  • 94/04/22
  • A.lireza Rabiee

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی