بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

اگر به کار ویرایش ویدیو علاقه مند باشید بدون شک ابزار ساده و کاربردی و دی عین حال قدرتمند ادیوس را می‌ شناسید. حتما میدانید که یکی از بدترین مشکلات، قبول نکردن فایل‌ های jpg است. اما رفع این مشکل بسیار ساده است.

اگرچه کار کردن با ادیوس ساده‌ تر از تصور شماست اما باید بگوییم که نصب و راه اندازی آن کمی بد قلق است. یکی از عمده‌ ترین مشکلاتی که احتمالا شما هم با آن دست و پنجه نرم کرده‌ اید، قبول نکردن فایل‌ های عکس به فرمت‌ های مختلف jpg، png و... است. از آنجایی که خودم هم با این مشکل مواجه شده بودم و مدت‌ ها به دنبال راه حل بودم، تصمیم گرفتم تا راه حل قوبل نکردن فایل jpg در ادیوس را به صورت یک آموزش کوتاه برای شما آماده کنم.

راه حل رفع قبول نکردن فایل jpg در ادیوس

در اصل ماجرا این است که ادیوس برای اینکه عملکرد درستی داشته باشد به QuickTime و ارتباط درست با آن نیاز دارد. گاهی اوقات به دلایل مختلف از جمله آپدیت شدن یکی از این ابزار و ناسازگاری با دیگری، این ارتباطات به درستی ایجاد نمی‌ شود و اینجاست که در قبول فایل‌ های jpg و سایر فرمت‌ های عکس، دچار مشکل می‌ شود. دلیل این موضوع هم این است که QuickTime برای import و export همه فرمت‌ های تصویری ضروری است. ضمنا ادیوس از ابزار QuickTime برای دیکود کردن بسیاری از فرمت‌ های ویدیو هم استفاده می‌کند.

حالا به هر دلیلی که با مشکل قبول نکردن فرمت jpg و... در ادیوس مواجه شده‌ ایم، راه حل این است که مجددا ارتباط این دو ابزار، یعنی ادیوس و QuickTime را برقرار کنیم.

برای این کار باید سه مرحله زی را طی کنیم:

1- ابتدا QuickTime نصب شده روی سیستم خود را uninstall کرده و سپس سیستم را reboot کنید.

2- بعد از ریبوت شدن سیستم، آخرین نسخه از QuickTime را دانلود کرده و روی سیستم نصب کنید.

3- در آخرین مرحله ادیوس خود را به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید.

 

با طی کردن این سه مرحله، حتما مشکل شما رفع خواهد شد اما اگر مشکل حل نشد، به عنوان آخرین راه حل، ادیوس خود را کاملا پاک کرده و مجدداً آخرین نسخه از این نرم افزار را نصب کنید. به این ترتیب حتما ارتباط ادیوس و QuickTime برقرار شده و مشکل قبول نکردن فایل jpg در ادیوس رفع خواهد شد.

 

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی