بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

شایعات جدید منتشر شده خبر از معرفی گوشی رده‌ بالا با ابعاد بزرگ توسط هواوی میدهند. به نظر میرسد گوشی جدید که هواوی میت 8 نام خواهد گرفت، جایگزین میت 7 خواهد شد.

در حالی که هواوی معرفی میت 8 را تایید نکرده است، وبسایت چینی CNMO دو رندر جدید منتشر کرده و مدعی است که این رندرها متعلق به میت 8 هستند.

اگر فرض کنیم که این عکس‌ها متعلق به میت 8 باشند، باید گفت که شاهد تغییرات زیادی در نسخه‌ ی جدید اسند میت 7 از لحاظ ظاهری نخواهیم بود. تنها تغییر عمده‌ ای که در طراحی به چشم می‌ خورد، رفتن فلش دوربین از کنار آن به پایین و بالای حسگر اثر انگشت است.

اسند میت 7 از صفحه‌ نمایش ۶ اینچی بهره می‌برد و انتظار می‌رود نسل جدید آن نیز صفحه‌نمایش ۶ اینچی داشته باشد. بنابر شایعات این صفحه‌ نمایش از نوع QHD خواهد بود. از دیگر مشخصات آن میتوان به پردازنده‌ ی ۸ هسته‌ ای کرین ۹۵۰، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد.

میت جدید نیز احتمالا در دو نسخه عرضه خواهد شد؛ نسخه‌ای با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ ی داخلی و نسخه‌ ی دیگر با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ ی داخلی

  • 94/05/03
  • A.lireza Rabiee

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی