بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

رهایی از ایمیل‌های مزاحم

Wednesday, 4 Azar 1394، 10:59 PM

صندوق ایمیل‌ تان را که باز می‌کنید با انبوهی از ایمیل‌هایی روبه‌ رو می‌شوید که خواسته یا ناخواسته برا‌یتان ارسال شده است. غیر از ایمیل‌های اسپم، بخش عمده‌ای از ایمیل‌ها تبلیغاتی است؛ نه می‌توانید به کل از دست‌شان رها شوید و نه تحمل آرشیوشان را دارید.

 صندوق ایمیل‌ تان را که باز می‌کنید با انبوهی از ایمیل‌هایی روبه‌ رو می‌شوید که خواسته یا ناخواسته برا‌یتان ارسال شده است. غیر از ایمیل‌های اسپم، بخش عمده‌ای از ایمیل‌ها تبلیغاتی است؛ نه می‌توانید به کل از دست‌شان رها شوید و نه تحمل آرشیوشان را دارید.از سویی ایمیل‌های ثبت‌نامی را هم در نظر بگیرید که در سایت‌های مختلفی مشترک شده‌اید و هر روز انبوهی از آنها به دست‌تان می‌رسد. اگر همچنان می‌خواهید از آدرس ایمیل‌تان استفاده کنید و حوصله این‌گونه ایمیل‌ها را ندارید، می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید که کارها را آسان کرده است. با ورود به Unroll.Me نخست نشانی ایمیل‌تان را وارد می‌کنید تا این برنامه به سرویس‌دهنده ایمیل‌تان متصل شود. در حال حاضر این اپ از سرویس‌دهنده‌های گوگل، یاهو، آی‌کلود، آوت‌لوک و AOL پشتیبانی می‌کند. پس از این کار می‌توانید به آسانی با یک حرکت سوآیپ اشتراک خود را برای دریافت ایمیل از هر سایتی لغو کنید، با حرکتی دیگر ایمیل‌های دلخواهتان را نگه دارید و با سوآیپ به سمت بالا، مجموعه‌ای از ایمیل‌هایی که دوست دارید هر روز فقط آنها را بخوانید، ایجاد کنید.

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی