بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

ذخیره‌ مستقیم روی ابرها

Tuesday, 24 Shahrivar 1394، 03:39 PM

نام افزونه: Ballloon. مرورگر: کروم. امروزه بسیاری از کاربران با در اختیار داشتن سرویس اینترنت پرسرعت ترجیح می‌دهند اطلاعات مختلفی همچون عکس‌ها، موزیک‌ها و حتی فایل‌های اجرایی دانلودی از سایت‌های مختلف اینترنتی را در سرویس‌های ابری همچون وان‌درایو، دراپ‌باکس و... ذخیره کنند.

انجام این کار ساده است و بیشتر کاربران ابتدا فایل مورد نظر را دانلود کرده سپس با استفاده از ابزارهایی که سرویس مورد نظر در اختیارشان قرار می‌دهد عملیات آپلود روی سرورهای ابری را به انجام می‌رسانند.

این کار روشی است که اغلب کاربران استفاده می‌کنند، اما چنانچه بخواهید هوشمندانه‌تر این عملیات را انجام دهید پیشنهاد می‌کنیم از افزونه Ballloon در مرورگر کروم کمک بگیرید.

به کمک این افزونه‌ قدرتمند بدون نیاز به دانلود فایل‌ها روی هارد‌دیسک رایانه خود (مصرف نکردن ترافیک اینترنت) و بدون نیاز به آپلود مجدد فایل‌های دانلود شده از روی هارد‌دیسک به سرورهای ابری می‌توانید به‌صورت مستقیم و سرور به سرور، فایل مورد نظر را از سرور اصلی به سرورهای ابری دلخواه خود منتقل کنید.

افزونه بالون اکنون از شش سرویس ابری با نام‌های دراپ‌باکس، وان‌درایو، گوگل درایو، باکس، کپی و SugarSync پشتیبانی می‌کند.

برای استفاده از این افزونه ابتدا ‌باید با استفاده از کاربری خود در سرویس گوگل‌پلاس، عملیات تائید هویت را به انجام رسانده سپس با طی مراحل فعال‌سازی، هر یک از سرویس‌های مورد نظر را به افزونه اضافه کرده و پوشه پیش‌فرض برای ذخیره فایل‌ها را نیز در آن مشخص کنید.

پس از پایان مراحل نصب و راه‌اندازی، با کلیک راست روی هر یک از لینک‌های دانلودی و انتخاب گزینه

Save Link to می‌توانید سرویس ابری مورد نظر را برای انتقال مستقیم فایل روی آن انتخاب کنید. (لینک حساس به حروف کوچک و بزرگ)

https://ballloon.com

http://jjo.ir/JMdkJS

  • 94/06/24
  • Danial

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی