بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

تیم کوک مدیر عامل اپل در تازه ترین اظهاراتش وعده داده که تعداد بیشتری از برنامه ها و نرم افزارهای اپل را با سیستم عامل اندروید سازگار کند.

از جمله برنامه هایی که قرار است با اندروید سازگار شوند Apple Music است که اپل به استقبال از آن در میان کاربران اندروید امیدوار است.

اپل هنوز در این مورد اظهار نظر رسمی نداشته، اما منابع مطلع می گویند خدمات آی کلود اپل، برنامه تقویم و ایمیل و همین طور برنامه نوت این شرکت احتمالا با آندروید سازگار خواهند شد.

از جمله برنامه های اپل که می توانند در میان کاربران آندروید پرطرفدار شوند برنامه های گپ و گفتگو هستند و لذا iMessage هم از گزینه های قابل انتقال به دنیای سیستم عامل آندروید تلقی می شود. برخی منابع می گویند ممکن است از خدمات پرداخت همراه اپل پی هم در محیط آندروید استفاده شود، اما با توجه به برخی دشواری ها و موانع بر سر راه این کار و نگرانی های امنیتی احتمال چنین کاری اندک است.

علاوه بر اپل مایکروسافت هم در تلاش برای افزایش حضور در دنیای اندروید است، البته این شرکت با توجه به سهم اندک خود در دنیای محصولات همراه فعلا شانس زیادی برای موفقیت ندارد.


نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی