بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

Fast Scanner اپلیکیشنی برای اسکن اسناد یا جزوات درسی است که با قابلیت تبدیل فایل‌های اسکن شده به PDF، یکی از کامل‌ترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه را به وجود آورده است.

چه مشغول تحصیل باشید و در طول ترم با جزوات درسی مواجه باشید، و چه در حال انجام وظیفه در شغل خود باشید، همیشه اسناد یا برگه‌هایی وجود خواهند داشت که نیاز به اسکن شدن داشته باشند. در این مواقع معمولا تنها راه حل، مراجعه به مراکز کامپیوتری بود که دارای دستگاه اسکنر هستند، اما با هرچه قوی تر شدن دوربین‌های موبایل، امروزه با اپلیکیشن‌های جانبی مخصوص، می‌توان با دوربین موبایل نیز به اسکن فایل‌ها پرداخت. Fast Scanner یکی از بهترین گزینه‌های موجود در این زمینه است که شما را از دستگاه‌های اسکنر بی نیاز کرده و می‌تواند فایل‌های شما را، به خروجی JPG یا PDF تبدیل کند.

برای استفاده از Fast Scanner و اسکن یک برگه، کافی است ابتدا از برگه‌ی مورد نظر یک عکس تهیه کنید و تنها پس از چند ثانیه، فایل اسکن شده را به صورت عکس یا پی دی اف تحویل بگیرید. نکته‌ی بسیار جالب Fast Scanner نیز این است که در هنگام عکاسی، به هیچ وجه زاویه ای که عکس را ثبت می‌کنید اهمیت ندارد چرا که این اپلیکیشن به صورت خودکار برگه‌ی مورد نظر را تشخیص داده و در صورت مستقیم نبودن زاویه‌ی عکاسی، آن را به طور هوشمند به زاویه‌ی استاندارد تبدیل می‌کند به طوری که مسلما در تجربه‌ی اول، شما را از نتیجه‌ی دقیق کار متعجب خواهد کرد.

  • 94/06/29
  • A.lireza Rabiee

اسکن

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی