بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

به احتمال زیاد تا شهریور ماه سال آینده خبری از عرضه‌ی آیفون ۷ نخواهد بود. با این حال مدتی است فاش شدن مشخصات و جزئیات پرچم‌ دار بعدی اپل شروع شده است. به گفته یک منبع معتبر، طراحی آیفون ۷ شباهت زیادی به آیفون ۶ و آیفون ۶S خواهد داشت، البته با دو تفاوت اصلی: دوربین آیفون ۷ برآمدگی نخواهد داشت، و خبری از نوارهای آنتن در عقب گوشی نخواهد بود.

همانطور که در مقدمه خواندید دو تفاوت اصلی در طراحی پرچم‌دار جدید اپل وجود خواهد داشت. تفاوت اول در دوربین گوشی‌ست. در مدل‌های قبلی، دوربین کمی برآمدگی داشت اما دوربین آیفون ۷ برآمدگی ندارد و هم سطح با پشت گوشی‌ست. این طراحی به لطف استفاده از یک ماژول کوچک‌تر در دوربین عقب گوشی صورت گرفته که با این حساب شایعه‌ی استفاده از لنز دوگانه در این دوربین را رد می‌کند و احتمالا در این موبایل از یک دوربین تک لنز استفاده خواهد شد.
تفاوت دوم که در بدنه‌ی آیفون ۷ به وجود آمده حذف باند‌های آنتن یا همان خطوط بی ریخت، از پشت گوشی‌ست که باعث می‌شود یک طراحی تماما فلزی در عقب گوشی به کار رود. البته باندهای آنتنی که در کناره‌های بالا و پایین گوشی بودند هنوز نیز وجود داشته و حذف نشده اند.
البته منبع نتوانسته تایید کند که آیا پرچم‌دار جدید اپل از مدل قبلی خود باریک‌تر است یا خیر. هرچند کاهش ضحامت باید فوق العاده کم باشد. با این حال نداشتن برآمدگی دوربین عقب احتمالا از طرف کاربران با استقبال رو به رو خواهد شد، مخصوصا برای کسانی که از قاب‌ و پوشش برای گوشی استفاده نمی‌کنند.


منبع: گجت نیوز

  • 94/11/16
  • A.lireza Rabiee

نظرات  (۱)

  • مهندس رضا عباسی
  • با عرض سلام و احترام

    مطالب  وبلاگتان بسیار عالی و مورد پسند بود.گروه مدرسین پایتخت کلیه ی سوالات امتحانی مدارس،کنکور،دانشگاه های دولتی و آزاد را به صورت رایگان برای دانلود شما قرار داده و توسط متخصصین فعال کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه های برتر کشور در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.در ضمن باعث افتخار ماست که   لینک سایت گروه مدرسین پایتخت را در وبلاگتان ببینیم.

    با سپاس فراوان

    گروه مدرسین پایتخت.

    پاسخ:
    سلام

    مرسی بابت این که از وبلاگ من دیدن کردید.
    مطالب وبلاگها با هم تضاد دارند. با این حال شما ما را دنبال کنید،ما هم شما را دنبال میکنیم.

    به امید همکاری های بیشتر

    مشارکت کردن

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی