بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

در حالیکه برخی از سازندگان تلفن های هوشمند اندرویدی، ایموجی‌ های اختصاصی خود را در محصولاتشان قرار میدهند، گوگل تصمیم گرفته تا در نسخه جدید سیستم عامل موبایلی خود، یعنی اندروید 11 ایموجی‌ های جدید بر منبای ایموجی‌ های نسخه 13.0 یونیکد به عنوان ایموجی‌ های شاخص طراحی کند. در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به همه ایموجی های جدید اندروید 11 که به تلفن ‌های هوشمند خواهند آمد. با ما همراه باشید.

ایموجی های جدید اندروید 11

117 طرح جدید تشکیل دهنده مواردی هستند که امروز به آنها خواهیم پرداخت. این 117 ایموجی شامل صورتک ‌ها و قلب ‌های رنگارنگ متناسب با برابری جنسیتی و نژادی هستند و البته تمامی 2000 ایموجی دیگر نیز بعد از مدت ‌ها، سرانجام دستخوش بازطراحی شده ‌اند. حتی در این میان شاهد حضور سه ایموجی جدید برای سهولت در ابراز احساس و وضعیت در میان متون نوشته شده، هستیم.

12 حیوات جدید نیز به ایموجی‌ های اندروید 11 راه پیدا کرده ‌اند که از جمله آنها میتوان به بچه فُک دریایی و خرس قطبی اشاره کرد.

از جمله تغییرات بازطراحی ایموجی‌ هایی که پیش ‌تر به آنها اشاره کردیم، به عنوان مثال میتوان به نمونه زیر اشاره کرد که در آن شاهد ساده ‌تر شدن طراحی کلی ایموجی هستیم، اما در مجموع این بازطراحی از نسخه هشتم اندروید تا کنون بزرگترین تغییر کلی است که شاهد آن خواهیم بود.

در حالیکه عموماً افرادی که از گوشی‌ های پیکسل استفاده می‌ کنند، این ایموجی‌ ها را به صورت پیش‌ فرض و با دریافت آپدیت جدید اندروید در اختیار خواهند داشت، به لطف کتابخانه EmojiCompat که به دیگر نرم‌ افزارهای تحت پوشش خود مانند واتساپ و برنامه مسیج اجازه می ‌دهد تا ایموجی ‌هایی که در اندروید آنها اضافه نشده را مشاهده کنند، افرادییکه گوشی پیکسل نداشته و یا به این زودی به اندروید 11 دسترسی نخواهند داشت نیز میتوانند در صورت دریافت ایموجی ‌های جدید، آنها را در گوشی خود ببینند.

در پایان این مطلب شما می‌ توانید تصویری از تمامی 117 ایموجی جدیدی که با اندروید جدید منتشر خواهند را مشاهده بفرمایید:

نظرات  (۱)

  • کافه ذهن ☕☕
  • خیلی خوب و عالی بود متشکر :)

    پاسخ:
    بابت تعریفتون سپاسگزارم

    مشارکت کردن

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی