بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

جدیدترین به‌روزرسانی ویندوز که در تاریخ 9 آپریل – 20 فروردین منتشر شده باعث اختلال در چندین آنتی‌ویروس مختلف می‌ شود از جمله Avast، Avira، ArcaBit، McAfee و Sophos. سیستم‌هایی که به این وضعیت دچار شده‌اند مشکلاتی نظیر فریز شدن یا به شدت کند بودن گریبانگیرشان شده است. ویندوز 10، 7، 8.1، Server 2008 R2، Server 2012 و Server 2012 R2 همگی تحت تاثیر چنین خطاهایی قرار گرفته‌ اند.

بعد از انتشار آپدیت، مایکروسافت شروع به افزودن نام آنتی‌ویروس‌ هایی که دچار اختلال می‌شوند کرده و کاربران زیادی گزارش دادند برنامه‌ های Avast، Avira Arcabit، McAfee و Sophos در صفحه ورود (Login Screen) ویندوز سیستم آنها را تقریبا از کار می‌ اندازند.

برخی از کاربران موفق شده‌ اند از صفحه لاگین عبور کنند اما این کار نزدیک به ده ساعت زمان برده است. کمپانی Avast پیشنهاد کرده قبل از اقدام به ورود به مدت 15 دقیقه سیستم را رها کنند. همچنین ArcaBit و Avira نیز به‌ روزرسانی‌هایی منتشر کردند تا مشکل را حل کنند. راه حل موقتی و سریع نیز استفاده از حالت Safe Mode ویندوز و پاک کردن آنتی‌ ویروس است.

شرکت‌ های McAfee و Avast تقصیرات را به گردن Microsoft انداخته‌ اند. تغییراتی که اخیرا مایکروسافت در اجرای برخی برنامه‌ های Win32 بوجود آورده باعث چنین اختلالاتی است. در واقع آنتی‌ ویروس برای دسترسی به منابع درخواست می‌ دهد اما این درخواست بلاک شده. حالا اما تولید کنندگان آنتی‌ ویروس متوجه چنین تغییری شده‌ اند هرچند عجیب است که آنها چنین چیزی را در فاز Insider Preview به‌ روزرسانی رفع نکرده‌ اند اما به هر حال طی آپدیت‌ های بعدی این مشکلات رفع خواهند شد.

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی