بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

مدتی پیش و پس از تعطیلی چند فروشگاه اپل اعلام شد، شرط حضور و ثبت گوشی های آیفون در ایران، واردات از طریق نمایندگی های رسمی است.

طی چند روز گذشته نیز خبری منتشر شد مبنی بر اعلام آمادگی ۹ شرکت برای ارائه خدمات اپل به صورت رسمی که این مطلب به صورت رسمی طی نامه ای از قائم مقام وزیر صنعت در امور تجارت به معاونت سازمان توسعه تجارت کشور اعلام شد.

اما نکته جالب خبری است که به تازگی منتشر شده و نشان دهنده پرسش و پاسخ یک کاربر ایرانی بر روی سایت رسمی اپل است:

کاربران ایرانی نوشت: “سلام، من یک ایرانی هستم! یک ایرانی که میخواد از شرکت اپل خواهش کنه تا قبل از اجرای طرح رجیستری موبایل های آیفون در ایران نمایندگی تاسیس کنه ، این عادلانه نیست که این همه کاربر در داخل ایران از محصولات اپل استفاده کنند و از هیچگونه خدمات این محصولات بهره مند نشن. وزارت ارتباطات ایران درحال اجرای طرح رجیستری تلفن همراه است که اگر تا زمان اجرای این طرح شرکت اپل در ایران نمایندگی اصلی ثبت نکنه تمام گوشی های ما کاربران که از آیفون استفاده میکنیم بدون رجیستری فرض میشه و از دسترس تمامی شبکه های موبایل ایران خارج میشه از واحد پشتیبانی شرکت اپل خواهش میکنم برای ما کاربران آیفون در ایران کاری کنید”.

پاسخ شرکت اپل: “اپل هیچ گوشی و دستگاهی را در داخل ایران نمی فروشد. بر اساس این طرح، همه‌ی گوشی های آیفون توقیف می‌شوند و اپل در مقابل این تصمیم کاری نمی تواند بکند. به ویژه گوشی هایی که از طریق بازار سیاه و یا جاهای دیگر به داخل کشور وارد می‌شود. من (و شاید همه ی آمریکایی ها) به خاطر این مشکل متاسفم. با ارزوی موفقیت برای شما”.

به هرحال و طبق ضرب الاجل ۶ ماهه، باید دید آیا همچنان اپل بر این تصمیم خود می ماند یا اینکه نمایندگی رسمی خود در ایران را افتتاح خواهد کرد.

نظرات  (۳)

  • پریسا ..
  • تا جایی که می دونم برای گرفتن نمایندگی خیلی خیلی اذیتشون می کنن، اون قدر که از خیر سودش می گذرند :-|
    پاسخ:
    سلام

    ببینید اونا تو کشور خودشون تموم خدمات رو برای کاربرانشون دارن در حالی که خود مردم آمریکا اپل را قبول ندارن.حالا بقیه ی موارد رو دیگه نمیشه گفت.
  • مجله ویترینو
  • +++++++++++++
  • علی صفری
  • ایشاالله بره دیگه برنگرده این اپل
    پاسخ:
    این اتفاق که هرگز نمیوفته ولی امیدوارم مردم هنگام خریدن موبایل بیشتر به نیاز خودشون توجه کنن تا کلاس یا قیمت بالای اپل اینطوری شاید اپل دیگه موبایل نسازه.

    مشارکت کردن

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی