بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

این روزها اولین نرم افزاری که افراد بعد از نصب سیستم عامل اقدام به نصب آن می کنند ، آنتی ویروس می باشد. فرقی ندارد که کاربر ویندوز باشید یا لینوکس ، در همه حال شما احتیاج به یک آنتی ویروس قدرمتند دارید که سیستم شما را در مقابل ویروس ها و نرم افزارهای جاسوسی حفاظت کند. اما اگر در شرایطی قرار داشته باشید که امکان نصب و یا استفاده از آنتی ویروس وجود ندارد و میخواهید سیستم خود را اسکن نمایید ، بایستی سراغ سایت هایی بروید که عمل ویروس کشی را به صورت آنلاین برای شما انجام دهند. با ما همراه باشید تا شما را با این سایت ها آشنا کنیم.

Symantec Security Check

این ابزار که توسط شرکت نورتن راه اندازی شده است، فایل های سیتسم شما را اسکن نموده و آنها را با بانک اطلاعات ویروس های نورتن بررسی کرده و در صورت مشاهده فایل مخرب و ویروس آن را از روی سیستم شما حذف خواهد کرد.

ابزار Symantec Security Check امکان بررسی سیستم را برای وجود یک ویروس بر اساس بانک اطلاعاتی شرکت نورتن را فراهم می کند هر ویروس یا برنامه مخربی که این ابزار کشف و گزارش می نماید آنتی ویروس سیمانتک آن را پاک سازی می کند

Symantec Security Check یک برنامه بسیار دقیق و مناسب برای اسکن آنلاین سیستم است که تنها فایل های فشرده را اسکن نمی کند برای استفاده از این ابزار وارد سایت اصلی شرکت سیمانتک شوید و روی لینک “ Scan for Viruse “ کلیک کنید Symantec Security Check شامل دو سرویس رایگان Security Scan برای اسکن رخنه های امنیتی سیستم و Viruse Detection برای شناسایی ویروس ها است.(www.symantec.com)

Active Scan

استفاده از Active Scan سرکت پاندا برای شناسایی ویروس ، تروجان ، بدافزار و سایر برنامه هایی که امنیت سیستم را شما کاهش می دهند، انتخاب مناسبی خواهد بود.

پاندا یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده مجموعه ابزارهای امنیتی می باشد و اسکنر آنلاین این سایت با استفاده از موتور ActiveX ویندوز و مرورگر اینترنت اکسپلور به اسکن کردن سیستم می پردازد. برای استفاده از این سرویس به سایت پاندا مراجعه کنید.

چون امکان دانلود این ابزار وجود ندارد این اسکنر با استفاده از موتور ActiveX ویندوز و مرورگر اینترنت اکسپلور به اسکن نمودن سیستم می پردازد اسکنر آنلاین پاندا علاوه بر ویروس و تروجان قادر است برنامه های مخرب شماره گیری ، برنامه های هک ، برنامه های Joke و برنامه های کاهش امنیت سیستم را نیز شناسایی کند(www.PandaSoftware.com)

AVG

برخی از بدافزارها به تنهایی برای سیستم مشکلی ندارند، ولی جهت سوء استفاده های بعدی هکرها و انداختن ویروس بر روی سیستم کاربردی هستند. در سایت این شرکت،  ابزار رایگان اسکن سیستم برای کشف چنین برنامه ای مخربی ارائه شده است که پس از اتمام عملیات ، وضعیت سیستم و نام برنامه های مشکوک را گزارش خواهد کرد همچنین آنتی ویروس AVG قابلیت اسکن فایل های ضمیمه نامه های الکترونیکی و پوشه یک برنامه خاص را نیز دارد(www.ravantivirus.com)

MacafeeFreeScan

قطعا نام این شرکت به گوشتان خورده و شاید از آنتی ویروس آن نیز استفاده کرده باشید! این شرکت مانند سایر رقبای خود ابزار اسکن سیستم به صورت آنلاین راه اندازی کرده است که می توانید با مراجعه به آدرس سایت مک آفی از این امکان استفاده کنید. این ابزار به بانک ویروس های مک آفی متصل بوده و می توانید مطمئن شوید که جدیدترین ویروس ها نیز با این ابزار شناسایی خواهند شد.

این ابزار که بر اساس آخرین به روز رسانی بانک ویروس های مخرب شرکت مک آفی ، کامپیوتر کاربران را اسکن می کند پس از اتمام عملیات اسکن فهرستی از فایل های آلوده را همراه با لینک توضیحات اضافی برای نوع ویروس شناسایی شده در اختیار کاربران می گذارد چون ابزار FreeScan مبتنی بر ابزار های ActiveX است هنگامی که برای اولین بار می خواهید از این سرویس استفاده نمایید باید ابزار ActiveX را دانلود کنید این اسکنر فقط مرورگر اینترنت اکسپلور را پشتیبانی می کند(http://us.mcafee.com)

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی