بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

نرم افزار های پیغام رسان زیادی برای موبایل وجود دارد که یکی از آنها تلگرام میباشد ! در نرم افزار تلگرام , هنگامی که برای شما یک عکس و یا یک فیلم ( و یا یک پیغام صوتی ) فرستاده میشود , به صورت خودکار آن عکس و یا فیلم , دانلود میشود ! یعنی به صورت خودکار حجم اینترنت شما کم میشود ! حالا تصویر کنید که شما در چندین گروه چت در Telegram عضو باشید که روزانه عکس و فیلم بسیار زیادی در آن ارسال شود . مسلما روزانه حجم اینترنت زیادی را مصرف خواهد کرد .

اما همانطور که میدانید این روزها اکثر اینترنت ها حجمی میباشند و بهینه مصرف کردن حجم اینترنت , یکی از دغدغه های اصلی کاربران محسوب میشود !

پس با ما همراه باشید تا در این مطلب , نحوه غیرفعال کردن دانلود خودکار عکس ها و فیلم ها در تلگرام و جلوگیری از هدر رفتن بیهوده حجم اینترنت را به شما عزیزان آموزش دهیم .

نحوه غیرفعال کردن دانلود اتوماتیک عکس ها و فیلم ها در نرم افزار تلگرام بسیاد ساده و آسان میباشد ! کافیست مراحل زیر را انجام دهید :

1. ابتدا وارد صفحه اصلی نرم افزار Telegram شوید .

2. بعد از آن گزینه “3 خط ( 3Line )” در بالای سمت چپ نرم افزار را انتخاب کنید ( طبق تصویر زیر ) . یا اینکه میتوانید در صفحه اصلی نرم افزار دست خود را از سمت چپ به سمت راست بکشید :

3. یک منوی کشویی از سمت چپ باز خواهد شد . شما میبایست گزینه “Settings” را انتخاب کنید :

4. اکنون شما وارد محیط Settings یا همان تنظیمات برنامه تلگرام شده اید ! کمی به پایین اسکرول کنید تا به قسمت “Automatic media download” برسید که با رنگ آبی نوشته شده است . در زیر عبارت آبی رنگ “Automatic media download” , سه گزینه زیر وجود دارد :

  1. When using mobile data : این گزینه یعنی “زمانی که شما با استفاده از اینترنت سیم کارت آنلاین هستید
  2. When connected on Wi-Fi : این گزینه یعنی “زمانی که شما به Wi-Fi متصل هستید
  3. When roaming : این گزینه یعنی “زمانی که در حالت رومینگ باشید
  4. شما برای غیرفعال کردن قابلیت دانلود خودکار عکس ها و فیلم ها در تلگرام و همچنین پیغام های صوتی و فایل های دیگر , باید تک تک گزینه های “When using mobile data” و “When connected on Wi-Fi” و “When roaming” را انتخاب کنید و تیک تمام گزینه های Photo , Audio , Video , File را بردارید ! وقتی تیک همه گزینه ها را بردارید ، در انتها گزینه “Ok” را انتخاب کنید تا تغییرات ذخیره گردد :
  5. نکته : شما میتوانید فقط تنظیمات “When connected on Wi-Fi” را تغییر دهید و یا اینکه میتوانید فقط تنظیمات “When using mobile data” را تغییر دهید ! این بستگی به خود شما و استفاده شما دارد . ضمن اینکه شما میتوانید فقط دانلود اتوماتیک “Video (ویدیو ها)” را غیرفعال کنید و یا فقط دانلود اتوماتیک “Audio (پیغام های صوتی)” و یا … !

    اکنون شما دانلود خودکار عکس ها و فیلم ها در تلگرام را غیرفعال کرده اید و از این به بعد , هر کس برای شما و یا در گروه ها , عکس , فیلم و یا پیغام صوتی بفرستد , تا خود شما بر روی آنها لمس نکنید , آن تصویر و یا پیغام صوتی دانلود نمیشود ! پس با خیال راحت در گروه های تلگرام عضو شوید ! حتی گروه هایی که خیلی زیاد در آنها عکس , فیلم و پیغام صوتی میفرستند !

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی