بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

غیرفعال کردن startup های PC

Wednesday, 15 Aban 1398، 08:58 PM

شما نیز مانند بقیه دوست دارید زمانی که کامپیوتر خود را روشن می کنید به سریعترین شکل ممکن کامپیوترتان بالا بیاید و به کار خود برسید اما بعد از اینکه ویندوز بالا می آید چند ثانیه ای را برای فعل و افعالات ویندوز کنار می گذارید . اگر اهل فناوری و یا کامپیوتر هستید که قبلا تحقیق کرده اید و به این نتیجه رسیدید اما این ترفند برای کسانی است که نمی دانند لحظه روشن شدن کامپیوتر چه اتفاقی می افتد و علت تاخیر چند ثانیه ای ویندوز برای آماده به کار شدن چیست .

زمانی که دکمه روشن کامپیوتر را می زنید چندین برنامه هستند که به صورت پیشرض می خواهند همزمان بالا بیایند و آماده به کار شوند . در واقع هرچه نرم افزارهای نصب شده روی کامپیوتر بیشتر باشد زمان بیشتری برای بالا آمدن ویندوز گرفته می شود . برخی از نرم افزارها به طور اتوماتیک خود را درلیست Startup قرار می دهند که با چند مرحله کار از شر آنها خلاص می شوید .

برای این کار به منوی Start بروید و Run را باز کنید . در آنجا عبارت msconfig را تایپ نمایید تا یک پنجره مثل تصویر زیر ظاهر شود ( این دستور و فرآیند در ویندوزهای xp ، 7 و ویستا قابل اجراست ) .

گزینه Startup را انتخاب کنید . در اینجا لیست تمام برنامه هایی که موقع استارت ویندوز بالا می آیند را مشاهده می کنید . می توانید با برداشتن تیک کنار آنها از شرشان خلاص شوید و به سرعت بوت ویندوز کمک کنید . بعد از اعمال این فرآیند از شما در مورد ری استارت کامپیوتر سوال می شود که بهتر است آن را تایید کنید و اگر لازم نمی بینید گزینه Exit without restart را بزنید .

غیرفعال کردن startup ویندوز

غیرفعال کردن startup ویندوز

از این به بعد بر سرعت بوت آپ کامپیوتر شما افزوده می شود .

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی