بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

iHandy Level یک تراز دیجیتالی برای سنجش شیب سطوح مختلف است که به کمک سنسورهای گوشی، میتواندرشما را از صاف بودن یا نبودن یک سطح آگاه کند.

احتمالا اکثر کاربران گوشی‌ های هوشمند حداقل یک بار بازی‌ هایی که در آن با تکان دادن گوشی، مسیر حرکتی کاراکتر بازی قابل تغییر است را تجربه کرده اند. اما این سنسورهای حرکتی موجود در گوشی‌ های موبایل، همیشه برای بازی و تفریح نیستند و گاهی می‌توان از آن‌ ها استفاده‌های بسیار مفیدی کرد. iHandy Level اپلیکیشنی کاربردی برای گوشی‌ های اندروید و آی‌ او‌ اس  است که به کمک آن، و همچنین سنسورهای حرکتی گوشی، می‌ توانید یک تراز دیجیتالی را در گوشی خود شبیه سازی کنید و با اجرای آن، و قراردادن گوشی روی یک سطح صاف، متوجه وجود یا عدم وجود شیب در آن سطح شوید.

مطمئنا در ساز و کار‌های روزانه، بسیاری از سطوح وجود دارند که صاف بودن آن ها، نه تنها امری ضروری است، بلکه در صورت عدم رعایت آن ممکن است عواقب ناگواری را نیز در بر داشته باشد. از این پس اما می‌توانید تنها به کمک یک گوشی هوشمند که از سنسورهای حرکتی برخوردار باشد، و اپلیکیشن iHandy Level، سطوح مختلفی را برای اطمینان از صاف بودن آن‌ها بررسی کنید. در توضیحات اصلی اپلیکیشن، توصیه شده است که به علت وجود تنظیمات متفاوت سنسورهای حرکتی در برند‌های مختلف، قبل از استفاده حتما آن را calibrate کنید. برای این امر کافیست تا با مراجعه به بخش تنظیمات، طبق راهنمایی‌های موجود در آن بخش، تنها با دو کلیک سنسورهای گوشی را تنظیم کنید.

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی