بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

بازی پرطرفدار ژانر اکشن فورتنایت به تازگی به جمع بازی‌های پشتیبانی کننده از رفرش ریت 90 هرتزی پیوسته است و وان پلاس 8 و 8 پرو اولین گوشی ‌هایی هستند که این بازی را با این نرخ رفرش ریت اجرا میکنند.

اگر به بازی فورتنایت علاقه دارید، باید بگوییم که این بازی حالا به جمع بازی ‌هایی که از رفرش ریت 90 هرتزی پشتیبانی می ‌کنند پیوسته است و دو گوشی وان پلاس 8 و 8 پرو به عنوان اولین گوشی‌هایی هستند که می ‌توانند فورتنایت را در این رفرش ریت اجرا کنند.

البته این ماجرا اصلا عجیب نیست زیرا وان پلاس همواره در بخش نمایشگر گوشی‌ های هوشمند، عملکرد بسیاری عالی داشته است و حالا هم در یک همکاری با اپیک گیمز، باعث شد تا دو پرچمدار 2020 اش، لقب اولین گوشی ‌های اجرا کننده فورتایت با رفرش ریت 90 هرتزی را یدک بکشند، این مسئله به این معناست که اجرای فورتایت روی وان پلاس 8 و 8 پلاس، کیفیت بسیار بالایی خواهد داشت، این در حالی است که بسیاری از گوشی‌های هوشمند، تنها توانایی اجرای این بازی با رفرش ریت 30 و نهایتا 60 هرتزی را دارند.

همکاری وان پلاس و اپیک گیم، یک همکاری دو سر برد است زیرا نه تنها وان پلاس 8 و 8 پرو مجددا بر سر زبان ‌های افتاده است، اپیک گیم هم به کاربران ثابت کرده است که تا چه حد به گیمرهای موبایلی اهمیت می ‌دهد.

البته در حال حاضر گوشی ‌های زیادی هستند که از رفرش ریت 90 و حتی 120 هرتزی بهره می ‌برند اما برای اجرای بازی فورتنایت به رفرش‌ ریت‌ های پایین‌تر محدود هستند. برای مثال اگرچه وان پلاس 7 و 7T از رفرش ریت 90 هرتزی بهره می ‌برند اما برای اجرای فورتنایت به رفرش ریت 60 هرتزی محدود هستند. به این ترتیب پلاس 8 و 8 پرو در حال حاضر این بازی را با بهترین کیفیت اجرا می ‌کنند.

در آخر باید بگوییم که وان پلاس 8 پرو به لطف سخت افزار قدتمندش، یعنی 12 گیگابایت رم LPDDR5 و پردازنده اسنپدراگون 865 کوالکام، برای اجرای بازی ‌های مختلف قدرت کافی را دارند. حالا اجرای بازی فورتنایت با رفرش ریت 90 هرتزی هم به نقاط قوت آن برای گیمرها تبدیل شده است. با این وجود فراموش نکنید که برای اجرای بازی ‌های مختلف روی گوشی، باید نیاز شدید به باتری را هم در نظر بگیرید.

با همه این شرایط، آیا شما اجرای بازی فورتنایت روی وان پلاس 8 و 8 پرو با رفرش ریت 90 هرتزی را ترجیح می‌دهید و یا اینکه هنوز هم به اجرای آن روی کامپیوتر یا کنسول با رفرش ریت پایین‌تر راضی هستید؟ اصلا آیا به نظر شما بازی با موبایل انتخاب درستی است؟ نظرات و تجریبات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی