بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

وزیر ارتباطات گفت: در تلاشیم تعرفه های اینترنت را با مکانیسیم مشخص کاهش دهیم که بستگی به تصمیم گیری امشب کمیسیون تنظیم مقررات دارد اما این کاهش تعرفه کمتر از 15 درصدی که قول داده بودم نیست.

به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، محمود واعظی پس از نشست ویژه بررسی شبکه ملی اطلاعات در شرکت زیرساخت افزود: این تعرفه های جدید می تواند بازار استفاده از محتوای داخلی تحت عنوان شبکه ملی اطلاعات را گسترش دهد.

وی با اشاره به تلاش های سازمان تنظیم مقررات درباره مقررات گذاری شبکه ملی اطلاعات گفت: کارها در بخش امنیت شبکه ملی اطلاعات برای تامین امنیت ارتباطات در این شبکه در حال پی گیری است.

واعظی همچنین افزود: سازمان فناوری اطلاعات نیز در بخش خدماتی که باید در شبکه ملی اطلاعات ارائه شود فعالیت های گسترده ای را انجام داده است.

وزیر ارتباطات گفت: امیدوار هستم بر اساس برنامه شبکه ملی اطلاعات تا اواسط امسال فاز اول شبکه ملی اطلاعات راه اندازی می شود و سرویس های جدیدی در این قالب به مردم ارائه شود.

واعظی درباره پیوست فرهنگی شبکه ملی اطلاعات گفت: مدت هاست که روی پیوست فرهنگی شبکه ملی اطلاعات کار شده و اکنون نیز سازمان تنظیم مقررات روی این موضوع کار می کند.

وی افزود: امیدواریم در زمان رونمایی از شبکه ملی اطلاعات در اواسط امسال ، پیوست های فرهنگی و امنیت این شبکه نیز ارائه شود.

وزیر ارتباطات گفت: در اولین فرصت کل اقدامات صورت گرفته برای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات به شورای عالی فضای مجازی گزارش خواهد شد.

نظرات  (۳)

ممنون
  • سیّد محمّد جعاوله
  • منتظریم
  • علی رحمانی پور
  • مام آرزومندیم که مشکلات اینترنت از جمله قیمتش و سرعتش بهبود ببخشه

    مشارکت کردن

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی