بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

سیستم عامل SailfishIntex یک شرکت هندی تولید کننده گوشی‌های هوشمند است که بزودی در جریان کنگره موبایل شانگهای، گوشی هوشمندی مجهز به سیستم عامل Sailfish  را معرفی خواهد کرد. 

رقابت با سیستم عامل‌های امروز بازار کار آسانی نیست. اندروید و iOS‌ بازار را در اختیار دارند و حتی رقبای قدرتمندی مثل ویندوزفون هم در تلاش برای کسب جایگاه در بازار فعلی هستند. از سوی دیگر تایزن سامسونگ هم در حال تکامل است و به نظر می‌رسد سامسونگ برای حضور قدرتمند در دنیای سیستم عامل‌ها دورخیز کرده است.

در دنیای گوشی‌های هوشمند امروزی هم تولید کنندگان زیادی هستند که شاید حتی با وجود گستردگی ارتباطات  حتی نامشان را هم نشنیده باشید. Intex‌ احتمالا یکی از همین نام‌ها است. Intex یک شرکت هندی تولید کننده گوشی‌های هوشمند است که بزودی در جریان کنگره موبایل در شانگهای (که در حال حاضر در حال برگزاری است) گوشی هوشمندی مجهز به سیستم عامل Sailfish  را معرفی خواهد کرد.

این گوشی هوشمند اولین گوشی در دنیا خواهد بود که به نسخه 2.0 سیستم عامل Sailfish‌ که توسط شرکت فنلاندی Jolla‌ توسعه داده شده است، مجهز می‌شود. اگر چه هنوز نام و مشخصات سخت افزاری این گوشی هوشمند فاش نشده است ولی دو نکته در مورد آن مشخص است. این گوشی به پردازنده اسنپدراگون ۶۰۰ مجهز است و از شبکه 4G LTE‌ پشتیبانی می‌کند. 

intex jolla phone ndtv

انتظار می‌رود این گوشی طی ماه‌های آتی در بازار هند با قیمت ۲۳۵ دلار عرضه شود. همچنین برخی اخبار از عرضه این گوشی هوشمند در بازار روسیه هم خبر می‌دهند.

نسخه دوم Sailfish‌ ویژگی‌ها و بهبودهای جدیدی از جمله ویژگی‌های جدید شخصی‌سازی و امنیت، اعلانات  جدید، رابط کاربری ارتقا یافته، مولتی تسکینگ بهتر و البته و پشتیبانی از معماری اینتل را در مقایسه با نسل قبلی خود ارائه می‌کند.

در حال حاضر نمی‌توان از این سیستم عامل به عنوان رقیبی جدی برای اندروید و iOS‌ یاد کنیم ولی می‌تواند شانه‌ای از شروع یک اتفاق جالب باشد.

  • 94/04/26
  • A.lireza Rabiee

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی