بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

در دنیای تکنولوژی با وجود اینترنت پرسرعت، اتصال تلویزیون‌ های هوشمند به اینترنت یک امر ضروری به حساب می‌ آید اما محققان تلویزیون‌ های هوشمند را تهدید بعدی هکرها می‌ دانند.

آیا تلویزیون‌ های هوشمند هم نیاز به آنتی ویروس دارند ؟

کارشناسان هشدار می‌ دهند اتصال تلویزیون‌ های هوشمند به اینترنت می‌ تواند مزاحمان‌ها را به خانه دعوت کند.
با روند افزایشی دانلود فیلم‌ ها از اینترنت در تلویزیون‌های خانگی و محبوب شدن کانال‌ های تلویزیونی از طریق اینترنت، آلوده شدن تلویزیون‌ ها به ویروس‌ ها امری است که قطعا روی می‌دهد.

یوجین کسپراسکای یکی از موسسان شرکت کسپراسکای و مدیر اجرایی این شرکت روسی می‌ گوید: تلفن‌ های همراه و تلویزیون‌ های هوشمند، هدف بعدی ویروس مجرمان و هکرهای رایانه ای هستند.
وی افزود: روزانه ۳۱۵ هزار گزارش از فعالیت‌ های مشکوک را در شرکت کسپراسکای دریافت می‌ کند، اکنون باید به دنبال ویروس‌ هایی بگردد که به تلویزیون‌ های هوشمند نفوذ می‌ کنند. اما او هشدار داد خطر ویروس‌ ها برای تلفن‌ های همراه و محیط خانگی از جمله تلویزیون که این روزها به اینترنت متصل می‌ شوند متنوع تر خواهد بود.
در سال میلیون‌ ها حمله به ویندوز مایکروسافت، هزاران حمله به تلفن‌ های هوشمند و عمدتا به سیستم عامل‌ های اندروید و ده‌ها حمله به سیستم عامل iOS اپل صورت می‌ گیرد.
کسپراسکای با اشاره به اینکه تمامی‌ این سیستم‌ ها در معرض خطر هستند، افزود: آلوده سازی میلیون‌ ها دستگاه از نظر فنی امکان پذیر است این امر قطعا روی می‌ دهد و فقط زمان لازم است تا چنین امری به وقوع بپیوندد.

به گفته وی تنها تفاوت تلویزیون هوشمند و رایانه داشتن یک صفحه نمایشگر بزرگ تر و کنترل از راه دور است تلویزیون‌ های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید و تراشه‌ های حافظه و اتصال به اینترنت هستند.
مصرف کنندگان در نهایت مجبور خواهند شد نرم افزارهای آنتی ویروس بیشتری خریداری کنند تا با خطر حمله سایبری مقابله کنند از ابتدای سال گذشته تا کنون ۱۳ درصد از جمعیت انگلیس تلویزیون‌های هوشمند خریداری کرده اند که از طریق فناوری تلفیقی خود و یا دستگاه‌های ست تاپ باکس به اینترنت متصل می‌ شوند، اما این آمار احتمالا در آینده به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.

پیش بینی میشود ۱۰۰ میلیون خانه در اروپای غربی و آمریکا تا سال ۲۰۱۶ دست کم یک ارتباط اینترنتی از طریق تلویزیون داشته باشند.

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی