بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

واژه ارزان این روزها حداقل در واحدهای ریال و تومان در بازار گجت‌های دیجیتال جایی ندارد، اما اوضاع احتمالأ حتی از این هم بدتر خواهد شد. چرا که برخی از لوازمی که شما ممکن است قصد خرید آنها را داشته باشید از برندهایی خاص، احتمال گران شدن دارند. اگر هم قیمت نهایی این محصولات برای خریداران گران نشود، حداقل این اتفاق برای سازندگان آنها خواهد افتاد.

افزایش تعرفه کالاهای وارداتی از چین

همانطور که مقرر شده بود دولت ترامپ از امروز، اول سپتامبر تعرفه‌های جدیدی را که بر روی کالاهای ساخت چین اعمال کرده را اجرایی خواهد کرد. براساس این حکم تعرفه تعدادی از کالاهای خاص که توسط شرکت‌های فعال در زمینه تکنولوژی از چین به آمریکا وارد می‌شوند 15 درصد خواهد شد. در این میان اپل بیش از هر شرکت دیگری از تعرفه‌های جدید متضرر خواهد شد. این افزایش برروی محصولاتی مانند ایرپادز، اپل واچ، تعدادی از هدفون‌های Beats، هوم پاد تاثیر خواهدگذاشت. علاوه براین تعرفه‌ های جدید برروی یک سری دیگر از تجهیزات مانند دوربین‌ها، حافظه‌ های فلش، دیسک‌ های بلوری و DVD و باتری‌ های لیتیوم-یونی نیز اثر می گذارد.

موج جدید تعرفه‌ ها که انتظار می‌ رود بر روی قیمت محصولاتی مانند گوشی‌های هوشمند، لپ‌ تاپ‌ها، کنسول‌ های بازی و دیگر تجهیزات مرتبط با تکنولوژی تاثیرگذار باشد، قرار است در تاریخ 15 دسامبر (24 آذر) اجرا خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که آیا اپل و دیگر شرکت‌هایی که به نوعی درگیر واردات از چین هستند، قصد افزایش قیمت محصولات خود را دارند یا خیر. اپل در طول این سال‌ها همواره سود خود را در اولویت قرار داده و همواره حاشیه امن سود خود را حفظ کرده است. البته پیش از این کوپرتینویی‌ ها هرگز با چالش تعرفه‌ها روبه‌رو نبوده‌اند.به‌جان خریدن تمام یا بخشی از این هزینه توسط شرکت‌ها ممکن است شرایط را برای آنها سخت کند، اما به نظر نمی‌ رسد که حالت دیگر وجود وجود داشته باشد. به‌طور خاص اگر اپل تصمیم بگیرد حاشیه سود خود را حفظ کند، باید قیمت محصولات خود را افزایش دهد و طبیعتاً این موضوع تعداد خریداران آنها را کاهش خواهد داد.

the cheap word these days has no place in the digital gadgets market at least in rials and tomans , but things are likely to get even worse because some of the accessories you might be trying to by from certain brands are likely to become expensive.

even if the final price of these products is not expensive for buyers , at least this will happen to their manufacturers.

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی