بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

کسانی هستند که به غذاهای تند و تیز علاقه دارند و گروه دیگری هستند که عاشق غذاهای شیرینند. درست مانند غذا، سلیقه افراد در استفاده از گوشی های هوشمند نیز متنوع است. بنابراین یک جواب یکسان برای این سوال که چه زمان وقت تعویض گوشی های هوشمند است، وجود ندارد. این بسته به سلیقه شما و دیگر شرایط موجود در زندگیتان دارد. در این مقاله هم ما قصد نداریم به شما با یک فرمول جادویی زمان تعویض گوشی تان را نشان دهیم، تنها نکاتی را به شما گوشزد خواهیم کرد که بهتر است در زمان تعویض گوشی مد نظر داشته باشید.

البته که همه ما دوست داریم گوشی های بالارده بازار مانند گلکسی S9 و آیفون 10 را در اختیار داشته باشیم و سال بعد آنها را با نسخه جدیدترشان تعویض کنیم، اما این امکان برای همه وجود ندارد و همانطور که پیش تر گفته شد، این موضوع بسته به سلیقه شخص و نیازهای او از گوشی هوشمند دارد. اما 5 نشانه مهم که به ما می گوید زمان تعویض گوشی فرا رسیده، چیست؟

1. کند شدن وحشتناک گوشی

روشن کردن گوشی و انتظار برای بالا آمدن آن مثل یک کابوس میمونه. وقتی که دکمه سبز رنگ را برای پاسخ دادن به تماس میزنیم و باید همچنان منتظر باشیم تا ارتباط برقرار شود، یا وقتی اینترنت را وصل می کنیم باید چند دقیقه ای منتظر باشیم تا پیام های تلگرام و واتساپ آرام آرام لود شوند، تازه اگر شانس بیاوریم و برنامه ها در این فاصله کرش نشوند. این ها همه نشانه هایی هستند که به شما هشدار میدهند به فکر تعویض گوشی خود باشید.

2. قدیمی شدن نسخه اندروید

هنگامی که سازنده گوشی شما دیگر نسخه جدید سیستم عامل را برای شما ارائه نمی کند، تقریباً به صورت به شما هشدار میدهد که گوشی تان را عوض کنید. یک گوشی قدیمی آسیب پذیری بیشتری در برابر حملات دارد، چرا؟ چون به روزرسانی های امنیتی و آپدیت ضروری برنامه های مورد استفاده را از دست خواهد داد.  

3. باتری گوشی در یک چشم به هم زدن تموم می شود

باتری هر دستگاه الکترونیکی طول عمر مشخصی دارد. هر چه بیشتر از آن استفاده کنید، زودتر به روز مرگ خود نزدیکتر می شود. این یک فرایند طبیعی است. اگر گوشی شما به سرعت شارژ از دست میدهد، این یک نشانه برای تعویض باتری است، اما اگر این راه را قبلاً امتحان کرده اید، حالا وقت تعویض گوشی فرا رسیده است.

4. حافظه گوشی هیچ فضای خالی ندارد

اگر در گوشی تان هیچ فضای خالی ندارید؛ به این معنی نیست که به فروشگاه بروید و یک گوشی جدید بخرید. اگر جای خالی در گوشی تان نیست، شما می توانید عکس ها، ویدئو و حتی برنامه های کم استفاده را حذف کنید و یا در صورت امکان آن ها را به کارت حافظه منتقل کنید، حتی می توانید از برنامه های مدیریت فایل نیز استفاده کنید. اگر این راه را هم پیش تر تجربه کرده اید و جواب نگرفته اید، احتمالاً تعویض گوشی تنها راه پیش روی شما باشد.

5. عکس های شما زشت تر شده است

این موضوع ممکن است برای خیلی ها بی اهمیت باشد، اما برای بسیاری از مردم این یک دلیل قانع کننده برای تعویض گوشی است. زمانیکه کیفیت عکس گوشی خود را با کیفیت تصاویر گوشی های جدیدتر مقایسه می کنید، می بینید که گوشی شما دیگر به خوبی سابق عکس نمی گیرد و دوربین آن حالا دیگر یک دوربین با کیفیت در مقایسه با رقیبان به حساب نمی آید. اگر دوربین گوشی برای شما اهمیت ویژه ای داشته باشد، این موضوع می تواند انگیزه ای باشد برای تعویض گوشی فعلی تان با یک گوشی جدیدتر.

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی