بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

همه می‌دانیم که مایکروسافت چقدر تلاش می‌کند تا یک مرورگر وب کامل و موفق را در اختیار کاربران قرار دهد. اینترنت اکسپلورر 1 نخستین تلاش این کمپانی برای ورود به دنیای مرورگرهای وب بود. در روزهای ابتدایی عرضه این مرورگر، مایکروسافت موفقیت‌ هایی را بدست آورد اما دیری نپایید که رقبای سرسختی مانند موزیلا و گوگل وارد گود رقابت شدند.

اگرچه همواره انتقادهایی به مرورگرهای وب مایکروسافت وارد بوده و هست، اما نکته قابل تحسین تسلیم نشدن ردموندی‌ها می‌ باشد.

گوگل کروم با داشتن 61.41 درصد از سهم بازار، در حال حاضر بر قلمرو مرورگرهای وب دسکتاپ حکمرانی می‌ کند. اگر کمی ریاضی بلد باشید متوجه خواهید شد که این رقم می‌ گوید گوگل کروم در حال حاضر در تقریبا 60 درصد از کامپیوترهای دسکتاپ جهان نصب شده است! در حالی که کروم پادشاه دنیای مرورگرهاست، فایرفاکس موزیلا با داشتن حداقل 11 درصد از سهم بازار همچنان در رتبه دوم جای گرفته است.

اما در این بین از محصول جدید مایکروسافت یعنی مرورگر Edge نیز نباید غافل شد. این مرورگر که همراه با ویندوز 10 معرفی شد اکنون با داشتن 4.67 درصدی از این بازار، نسبت به 4.61 درصد قبلی، اندکی رشد را تجربه کرده است.

برای این‌که بتوانید در صنعت فناوری ماندگار شوید، درس گرفتن از اشتباهات گذشته بسیار مهم است. اگرچه مایکروسافت تاکنون تلاش‌هایی را برای متقاعد کردن کاربران جهت استفاده از مرورگر Edge به انجام رسانده اما واقعیت این است که هنوز قادر نیست رقابتی شانه به شانه را با گوگل کروم یا فایرفاکس ارائه دهد.

اما این به معنی کنار کشیدن مایکروسافت و مرورگرش نیست؛ حداقل خود ردموندی‌ها این‌طور فکر نمی‌کنند! این غول نرم‌ افزار با مرورگر Edge پا را فراتر گذاشته و تجربه‌ کاملا جدیدی را به کاربران ارائه می‌ دهد که در صورت موفقیت می‌ تواند ورق را برگرداند. ویژگی SETS یکی از این موارد است.

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی