بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

بسیاری از علاقه‌مندان به فبلت‌های هوآوی در انتظار معرفی Mate 8‌ این شرکت طی ماه‌های آینده هستند. به تازگی اخباری حول این فبلت هوشمند منتشر شده است که خبر از عرضه دو نسخه میت 8 می‌دهند. به نظر می‌رسد هوآوی سیستم روی یک چیپ Kirin 950 را برای این فبلت در نظر گرفته است.

تصویر رندری که منتسب به میت 8 هوآوی است به تازگی منتشر شده و همانطور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید این فبلت مثل نسل پیشین خود از فلز ساخته شده و دارای لبه‌های بسیار نازکی است. سنسور اثر انگشت در قسمت پشت دستگاه درست مثل نسل قبلی خود تعبیه شده است. فلاش LED هم کاملاً در تصویر واضح است و سنسور دوربین در پشت گوشی بسیار بزرگ به نظر می‌رسد که ما را به یاد سنسور ۲۰/۷ مگاپیکسلی IMX230 سونی می‌اندازد. برخلاف مدل پیشین لوگوی هوآوی حالا به قسمت پشت گوشی رفته و در جلوی گوشی خبری از لوگو نیست.

گفته می‌شود میت 8 هوآوی مجهز به نمایشگر ۶ اینچی فول اچ دی یا QHD‌  با ۳ و ۴ گیگابایت رم خواهد بود (۲ نسخه از این گوشی به بازار می‌آید). نسخه‌ای که دارای ۳ گیگابایت رم است با حافظه داخلی 32 گیگابایتی و نسخه‌ای که دارای ۴ گیگا بایت رم است با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شوند. دوربین ۲۰/۷ مگاپیکسلی اصلی در قسمت پشتی و دوربین ۸ مگاپیکسلی در نمای جلویی تعبیه خواهند شد.

به احتمال زیاد هوآوی از سیستم روی یک چیپ ۶۴ بیتی HiSilicon Kirin 950 در این گوشی هوشمند استفاده خواهد کرد.

  • 94/04/17
  • A.lireza Rabiee

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی