بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

کاهش شدید مسیریابی در تعطیلات

Sunday, 17 Farvardin 1399، 10:02 PM

گزارش مسیریاب بلد از کرونا و تاثیر قرنطینه :

نقشه و مسیریاب بلد به منظور آگاهی در خصوص تأثیر اقدامات پیشگیرانه اجتماعی در برابر شیوع ویروس کرونا اقدام به ارائه گزارشی نموده که هدف آن بررسی تاثیر فاصله گذاری اجتماعی، کاهش تردد شهروندان و تعامل افراد در بیرون از منزل در حوزه های مختلف است.

چند روز پیش «گوگل مپس» به دستور سوندار پیچای مدیر عامل فعلی گوگل ، گزارشی جامع را منتشر کرد که در آن تاثیر قرنطینه (به شکل اجباری یا خودخواسته) در ۱۳۱ کشور بررسی شده بود. به دلیل تحریم بودن ایران، کشورمان جایی در این گزارش نداشت و حالا بلد می‌ خواهد با گزارش خودش، این جای خالی را پر کند و خودی نشان دهد.

اطلاعات مندرج در این گزارش می تواند مورد تحلیل و بازبینی دستگاه های دولتی، سازمان های فعال در زمینه بهداشت و سلامت و همچنین کسب‌ و کارها و عموم مردم قرار بگیرد. تیم بلد اعلام کرده که این اطلاعات، به منظور تحلیل عبور و مرور افراد در سفرهای درون- شهری ارائه شده است و توضیح بیشتری در زمینه مراقبت های مربوط به سلامت یا طرح مجزایی برای قانون گذاری در زمینه عبور و مرور محسوب نمی‌ شود.

با توجه به بخش میزان کاهش مسیریابی در گزارش بلد، به نظر می‌ رسد که مراکز خرید و مساجد و ایستگاه‌ های مترو بیشترین جایی است که مردم برای سر زدن به آنها درنگ کرده‌ اند و ناگریزترین مکان‌ ها نیز در زمان ایام شیوع کرونا به سوپرمارکت‌ ها اختصاص دارد که در هر حال مردم با هر شرایطی برای تامین مایحتاج روزانه خود به سوپرمارکت‌ ها سر می‌ زنند. مراکز درمانی نیز از جمله دیگر مراکزی است که کاربران به آنها در این ایام سر زده‌ اند هرچند کاهش بسیار زیادی نیز در این بخش دیده می‌شود.

 

 

نظرات  (۱)

  • ساخت ربات تلگرام
  • موفق باشی دوست عزیز

    پاسخ:
    ممنونم 
    شما هم موفق باشید.

    مشارکت کردن

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی