بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

همانطور که وعده داده شده ، گوگل وب سایت اختصاصی ویروس کرونا را راه‌اندازی کرده است ، که شامل اطلاعاتی در مورد این بیماری است ، آمارها و اطلاعات به صورت منظم و به روز شده از منابع رسمی که اعلام می‌شود در این وبسایت قرار می‌گیرد و شما را باخبر میکند.

این سایت نکات اساسی در مورد نحوه تشخیص این بیماری ، چگونگی جلوگیری از ابتلا به آن و نحوه جلوگیری از انتشار آاین ویروس را ارائه می دهد. در این سایت اخبار مربوط به دارو و واکسن این بیماری قرار می‌گیرد و همچنین گوگل خاطرنشان می کند ، "داروی خاصی برای پیشگیری یا درمان بیماری کروناویروس (COVID-19) تا به حال وجود ندارد. ممکن است افراد برای کمک به تنفس به مراقبت های حمایتی نیاز داشته باشند. که این راهکارها نیز به شما آموزش داده خواهد شد"

همچنین برای اطلاعات بیشتر به سایت سازمان بهداشت جهانی پیوند داده شده است ، و لیست جدیدی از عفونت‌های شناخته شده جهانی، درصد بهبودی و مرگ و میر هر بیماری وجود دارد.
 

ویروس کرونا چند روز بر روی سطوح زنده می‌ماند، این واقعیت چیست؟

این اطلاعات را به راحتی می‌ توانید در این سایت ببینید و حتی اگر سوالی دارید که بدون پاسخ مانده میتوانید در سوالات متداول بپرسید و منتظر جواب بمانید، حتی شما می‌ توانید با انتخاب کردن شغلتان اطلاعات لازم در رابطه با این بیماری به‌ دست آورید.

از سایت در google.com/covid19 بازدید کنید و اطلاعات لازم خود را به دست آورید.

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی