بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

مایکروسافت مشغول طراحی منوی جدید Start برای ویندوز10 است که این طراحی به صورت Live Tile خواهد بود.

مایکروسافت مشغول طراحی منوی جدید Start برای ویندوز10 است این شرکت تاکید دارد تا منو را به صورت کاشی‌ های زنده ایجاد کند. این تغییرات امروز در پادکستی دیده شد. گویا مایکروسافت قصد دارد به جای منوی شلوغ که دارای رنگ‌ های متنوع است و هرج و مرج را برای ذهن کاربر به وجود می‌ آورد، از یک منوی ساده و یکنواخت با رنگ یک دست استفاده کند.

مایکروسافت که علاوه بر ویندوز نرم‌ افزارهای زیادی تولید می‌ کند، از پنج سال پیش تصمیم گرفت تا تمام آیکون‌ های نرم‌ افزارهای ارائه شده را شبیه به یکدیگر کند. این تغییرات از سال گذشته در روی منوی Start ویندوز 10X قابل نمایش بود اما مایکروسافت تصمیم گرفته تا همزمان، منوی Sart و تمامی آیکون‌ های یک دست شده بر روی ویندوز 10 را نیز اجرا کند که در تصاویر ارائه شده رابط کاربری خوبی دارد و بد به نظر نمی‌ رسد.

مدیر ارشد برنامه‌های ویندوز در رابطه با Windows Insider می گوید:

گزینه‌ های زنده در منو استارت از بین نمی روند، اما چیزی را که تا به حال عنوان نکریدم کسانی که منوی قبلی مورد نظرشان است می‌  توانند آن را نمایش دهند. یعنی اگر شما منوی جدید را دوست ندارید می‌ توانید منوی فعلی ویندوز را قابل نمایش کنید.

با وجود این اطمینان که از مدیر ارشد ویندور صادر شده، اما مطمئناً در آینده منوی زنده (منویی که گزینه‌های آن متحرک است) از بین خواهد رفت. با وجود شایعات در رابطه با Live Tiles هنوز تصمیمی برای ویندوز 10 گرفته نشده و مایکروسافت منتظر بازخورد کاربران در ویندوز10X با این قابلیت است.

منوی جدید استارت ویندوز 10X با منوی موجود در نسخه دسکتاپ ویندوز 10 بسیار متفاوت است. طراحی منوی شروع ویندوز 10 اخیراً پس از تغییر آیکون‌ ها با متحول شده است. آیکون‌ها به دلیل یکدست بودن از لحاظ طراحی و رنگ باعث مغایرت بین این آیکون‌ ها و منو استارت بوده که ویندوز درصدد تصحیح این اتفاق است.

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی