بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

مرورگر فایرفاکس از جمله مرورگرهایی است که به دلیل سرعت بسیار زیاد بارگذاری صفحات وب و پشتیبانی از افزونه‌های متعدد، یکی از گزینه‌های محبوب در میان کاربران به‌شمار می‌رود.

همان‌طور که می‌دانید افزونه‌های مرورگر امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که نیاز آنها به نرم‌افزارهای جانبی را برطرف می‌کند، اما گاهی نیز همین افزونه‌ها موجب ایجاد حفره‌های امنیتی شده و وبگردی را با خطراتی همراه می‌کند.

این خطرات امنیتی نیز هنگامی که از سرویس‌هایی همچون بانکداری اینترنتی استفاده می‌کنید یا تراکنش‌های آنلاین انجام می‌دهید بیشتر شده و اطلاعات شخصی و حساب‌های بانکی شما را تهدید می‌کند.

برای پیشگیری از این خطرات امنیتی توصیه می‌شود افزونه‌ها را از روی مرورگر حذف کنید، اما این توصیه همیشه مناسب نیست، زیرا نمی‌توان کاربران را از امکانات زیادی که افزونه‌ها در اختیارشان قرار می‌دهند منع کرد.

در ترفند زیر روشی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که نه‌تنها نیازمند حذف افزونه‌ها نیستید، بلکه می‌توانید با خیال راحت هنگام استفاده از سرویس‌های نیازمند امنیت بیشتر از مرورگر بدون افزونه‌های نصب شده روی آن استفاده کنید.

1- مرورگر فایرفاکس را اجرا کنید.

2- کلید Alt را از روی صفحه‌کلید فشار دهید تا منوی کلاسیک نرم‌افزار نمایش داده شود سپس به منوی Help مراجعه کرده و روی Restart with Add-onsDisableکلیک کنید.

3- با کلیک روی گزینه‌ Restart هشدار به‌نمایش درآمده را تایید کرده و منتظر بمانید تا مرورگر بدون افزونه‌های نصب شده روی آن اجرا شود.

4- اکنون می‌توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از اجرای افزونه‌ها و حفره‌های امنیتی موجود در آنها از سرویس‌هایی همچون بانکداری اینترنتی استفاده کنید.


نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی