بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

شدت صوت اختصاصی برای هر برنامه

به احتمال زیاد ویندوز 10 موفق‌ترین پروژه مایکروسافت در عرصه سیستم‌های عامل خواهد بود. این ویندوز امکانات بسیاری را که کاربران مدت‌ها در انتظار آن بوده‌اند در خود جای داده است

اما امکاناتی وجود دارد که هنوز در این نسخه از ویندوز مشاهده نشده است. یکی از این امکانات، کنترل شدت صوت برای هر برنامه به‌طور مجزاست.

شما می‌توانید شدت صوت (صدای پخش شده از اسپیکرها) در کل سیستم‌عامل را مدیریت کنید، اما چنانچه به‌عنوان مثال بخواهید صدای برنامه اسکایپ را افزایش دهید و صدای موزیک در حال پخش را کاهش دهید.

چنین قابلیتی توسط ویندوز در اختیار شما قرار نخواهد گرفت. به‌نظرتان این قابلیت تا چه حد می‌تواند برای شما مفید باشد؟ دوست دارید صدای تمام برنامه‌های نصب شده در ویندوز را به‌طور اختصاصی کم یا زیاد کنید؟ از روش زیر برای انجام این کار کمک بگیرید:

1ـ به لینک زیر مراجعه کرده و نرم‌افزار Ear Trumpet را که به‌صورت کاملا رایگان و متن‌باز با قابلیت اجرا در ویندوز 10 طراحی شده است، دانلود کنید:

http://jjo.ir/TRuiGY

 پس از نصب این نرم‌افزار، آیکون آن را در گوشه پایین سمت راست صفحه‌نمایش خود مشاهده خواهید کرد.

با کلیک روی این آیکون شدت صوت اختصاص یافته به هریک از برنامه‌های در حال اجرا در ویندوز را مشاهده کرده و با حرکت نشانگر موجود در نوار میله‌ای به سمت چپ و راست، می‌توانید نسبت به کاهش یا افزایش بلندی صدا اقدام کنید.

نکته: چنانچه اپلیکیشن‌های مدرن ویندوز 10 روی رایانه شما نصب نباشد ممکن است هیچ گزینه‌ای برای کنترل اختصاصی بلندی صدا مشاهده نکنید.

در این حالت ‌باید روی آیکون نرم‌افزار کلیک راست کرده و علامت چک‌مارک کنار گزینه Show Desktop Apps را فعال کنید. با انجام این کار پشتیبانی از همه نرم‌افزارها فعال شده و کنترل شدت صوت اپلیکیشن‌های مدرن و قدیمی‌تر در اختیار شما قرار می‌گیرد.

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی