بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

تلگرام یکی از اپلیکیشن های پیام رسان محبوب در ایران و دنیاست که کاربران بسیاری از آن برای ارتباط با دوستان و کسب کار از آن استفاده میکنند، تلگرام دارای ویژگی های بسیاری می باشد که در هر بروز رسانی و اپدیت این اپلیکیشن پیام رسان ویژگی های جدیدی به این اپلیکیشن پیام رسان برای کاربران اضافه میشود که در بروزرسانی اخیر تلگرام ویژگی های مختلفی به این پیام رسان اضافه شد، ربات ضد اسپم Spam Info Bot یکی از ویژگی های جدید پیام رسان تلگرام که قابلیت خارج شدن کاربر از ریپورت تلگرام را در اختیار کاربران اسپم شده و ریپورت شده قرار میدهد.

شاید برای شما نیز سوال شده باشد که چرا در تلگرام ریپورت اسپم می شویم ؟

از آنجایی که کاربران استفاده کننده از شبکه های اجتماعی از این شبکه ها برای تبلیغات خود استفاده میکنند تیم پشتیبانی تلگرام جهت سو استفاده کاربران از تبلیغ در این شبکه سیستمی برای جلوگیری از سو استفاده تبلیغ کننده را فراهم کرده است که در صورتی که یک متن را برای افراد مختلف ارسال کنید سیستم امنیتی تلگرام شما را به عنوان یک اسپمر تلقی می کند و شماره شما در لیست اسپم تلگرام قرار میگرد و دیگر قادر نخواهید بود در پیام خصوصی با افراد در ارتباط باشید پیام رسان تلگرام کاربرانی را که شماره ان ها در تلفن شخص مقابل ذخیره نشده باشد را غریبه شناخته و در صورتی که به آن ها از طریق شماره یا آیدی و پیام ارسال کنید که پیام شما برای فرد مورد نظر مزاحمت آمیز شناخته شود و آن فرد گزینه Report Spam را انتخاب کند پیام شما به عنوان پیام تبلیغاتی و اسپم ثبت میشود و در صورتی که این عمل چند بار تکرار شود شماره شما برای مدتی یا برای همیشه ریپورت می شود و قادر نخواهید بود در تلگرام فعالیت کنید و در صورت ارسال پیام با تصویر زیر رو به رو خواهید شد.

در گذشته شرکت تلگرام یک ایمیل برای ارتباط کاربران اسپم شده را در اختیار کاربران قرار داده بود که با ارتباط با پشتیبانی تلگرام کاربر میتوانست درخواست خارج شدن از ریپورت تلگرام دهد اما در نسخه جدید تلگرام رباتی با نام Spam Info Bot را برای کاربران قرار داد تا بتوانند با تیم پشتیبانی تلگرام ارتباط برقرار کنند و درخواست خارج شدن از ریپورت تلگرام کنند.

برای خارج شدن از ریپورت تلگرام کافیست با ربات Spam Info Bot مانند آموزش زیر ارتباط برقرار کنید و درخواست رفع ریپورت کنید.

مرحله اول :‌ ابتدا بر روی لینک زیر کلیک کنید تا ربات Spam Bot فراخوانی شود پس از باز شدن صفحه ی ربات بر روی دکمه Start کلیک کنید.

https://telegram.me/spambot

مرحله دوم :‌ پس از انتخاب گزینه start از منوی باز شده گزینهthis is s mistake  را انتخاب کنید

مرحله سوم :‌ سپس گزینه ” yes” را انتخاب کنید.

مرحله چهارم :‌ در صفحه جدید با انتخاب گزینه “No i never do any of this” تایید کنید با انتخاب این گزینه اعلام میکنید که هیچ گونه فعالیتی که باعث اذیت دیگران شود انجام نداده اید.

مرحله پنجم :‌ در این مرحله اکنون تلگرام از شما می خواهد که یک متن در رابطه با اشتباه ریپورت شدن شما در تلگرام برای پشتیبانی ارسال کنید که در اخر میتوانید از متن زیر برای خارج شدن از ریپورت تلگرام استفاده کنید.
در پایان یک متن تشکر. شکایت شما دریافت شد. تیم ما این موضوع را بررسی خواهد کرد از طرف تلگرام دریافت میکنید و در صورتی که اشتباهی صورت گرفته باشد اکانت تلگرامی شما از ریپورت خارج میشود در این زمان باید منتظر برسی تیم پشتیبانی تلگرام باشید.

نظرات  (۱)

  • علی زیرایی
  • ممنونم بابت پست عالیتون

    مشارکت کردن

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی