بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

همانطور که تا الان متوجه شدین، آپدیت‌ های ویندوز 10 دائما مشکلات زیادی را برای کاربران به وجود می ‌آورند. حالا مشکل اخیر به کار نکردن پرینتزها برمی ‌گردد.

آخرین آپدیت ویندوز 10 که به تازگی منتشر شده امکان پرینت کردن را غیرممکن کرده است. مایکروسافت امنیت این سیستم ‌عامل را بالا برده اما قابلیت پرینت را از بین برده است که یک باگ خیلی بد محسوب می ‌شود. در تاریخ 9 ژوئن بود که آخرین نسخه ‌های ویندوز10 با سریال‌‌های KB4560960 و KB4557957 منتشر شد که کاربران را با مشکلات زیادی روبه‌رو کرد.

گزارش کاربران خبر از عدم چاپ فایل‌ های PDF می‌دهد. برخی از کاربران نیز که پرینترهای خود با مارک ‌های HP، کانن، پاناسونیک،Brother و Rioch استفاده می ‌کنند برای چاپ با مشکلات زیادی روبه‌ رو شدند.

مایکروسافت امروز در بیانیه ‌ای که منتشر کرده، وجود این باگ را در آپدیت KB4557957 را تایید کرده است. در ادامه این متن به مشکلاتی که کاربران با آن روبه‌ رو می‌ شوند اشاره شده است. مثلا، زمانی که کاربران برای چاپ فایل اقدام کنند و با خطا روبه‌رو شوند یا به یکباره برنامه بسته شود و یا حتی همه مراحل را به درستی انجام داده اما کاغذی از پرینتر خارج نشود و... مایکروسافت همه این باگ‌ها را تایید کرده است.

مایکروسافت با اشاره به اینکه مهندسان در حال کار بر روی این مشکل هستند پیشنهادی برای کاربران داده تا در مدت زمان برطرف شدن این مشکل از درایورهای مربوط به پرینتر جایگزین استفاده کنند یا اینکه آپدیت‌های مربوط به ماه ژوئن را حذف کنند.

این اولین باری نیست که این اخبار را از مایکروسافت می‌ شنویم همیشه بعد از یک به‌ روزرسانی یکی از قسمت‌ های این سیستم ‌عامل دچار مشکل می ‌شود. چند ماه پیش بود که کاربران خبر از قطع و وصل شدن سیستم خود به وای‌فای می ‌دادند حالا با حل آن مشکلات باگ دیگری به سراغ این سیستم‌ عامل آمده است.

نظرات  (۱)

هر چی رو اپدیت میکنیم مشکل داره اندروید 10 گوشی a70 رو از کار میندازه :////

پاسخ:
تو برنامه نویسی اگه حالت رو در نظر نگیری کل برنامت به مشکل بر میخوره.وقتی میخوان اپدیت کم حجم ولی کارایی بیشتری داشته باشه این مشکلات پیش میاد

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی