بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

طی دو سال گذشته فیسبوک به خاطر برخوردش با اطلاعات غلط و تشویق به تنفر مورد انتقاد قرار گرفته است. درحالی که این شبکه‎ ی اجتماعی تلاش کرده تا مشکل را حل کند و حتی تصمیم گرفته که محدودیت‎ هایی برای پست‎ های لایو قائل شود اما هنوز هم با این موضوع مشکل دارد. 


در ادامه‎ی این هدف فیسبوک امروز اعلام کرد که به شدت بر روی محتوای سایت‎ های خود از جمله اینستاگرام و مسنجر نظارت کند. این کمپین که « کاهش، اصلاح، اطلاع رسانی» نام دارد قدم‎ هایی را که فیسبوک قصد دارد در جهت «مدیریت محتوای مشکل ‎ساز» بردارد اعلام کرده است. هدف این است که محتوایی که قوانین شرکت را زیر پا می ‎گذارند حذف شوند، محتوایی مشکل‎ سازی که قوانین فیسبوک را زیرپا نمی ‎گذارند کاهش یابند و به مردم اطلاع رسانی شود که روی چه محتوای کلیک کرده، آن را بخوانند و به اشتراک بگذارند. 
درمورد اینستاگرام، فیسبوک می‎گوید که این پلتفرم به اشتراک گذاری عکس قصد دارد کاری کند تا محتوای پیشنهادی به مردم امن باشد و برای جامعه فیسبوک مشکل ساز نباشد. اینستاگرام قوانین جامعه خود را به روز رسانی کرده و از حالا به بعد برای کاهش پست‎ های نامناسب دیگر آن‎ها را در صفحات هشتگ و اکسپلور نشان نخواهد داد. 
متأسفانه اینستاگرام مشخص نکرده که «نامناسب» به چه معنی است اما بنا به گزارش تک ‎چرچ، نامناسب شامل هرچیزی است که محتوای پورنوگرافیک داشته باشد، اطلاعات غلط بدهد یا اسپم باشد. درنتیجه اگر در یک عکس برهنگی نیز نمایش داده نشود اما محتوایی پورنوگرافیک و جنسی داشته باشد از قسمت جست‎وجو و هشتگ حذف خواهد شد. اینستاگرام می‎گوید که این پست‎ها برای فالوورهای پیج قابل دیدن خواهد بود اما نه برای عموم مردم. 
اینستاگرام در حال آموزش مدیران کنترل محتوای خود برای علامت گذاری محتوای نسبتاً نامناسب است. 

ویل روبن، رئیس کشف محصول این شرکت می‎ گوید که هوش مصنوعی آموزش ماشینی تصمیم می ‎گیرد که چه محتوایی توصیه شده و چه محتوایی نشود. این خبر با واکنش‎های مختلفی از طرف تولید کنندگان محتوا روبه‎رو شده است. بسیاری از این افراد به صفحه اکسپلورر و هشتگ‎ها برای یافتن فالوورهای جدید نیازمند هستند. بسیاری از این افراد نگران هستند که این تغییرات روی کار آن‎ها نیز اثر بگذارد. 

نظرات  (۱)

  • فاطمه سادات داوری
  • سایت شما دنبال شد اگر شما هم تمایل دارید سایت من رو دنبال کنید باتشکر:))))

    پاسخ:
    سپاسگزارم بابت همراهیتون
    با افتخار وبلاگ شما هم دنبال شد.

    مشارکت کردن

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی