بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

اخیراً شاهد انتشار خبری درباره عدم عرضه نسل جدید پردازنده‌ های اینتل تا سال 2022 میلادی بودیم که باعث کاهش 16 درصد سهام این شرکت شد. حالا به دنبال این ماجرا، اینتل تصمیم گرفته است تا رئیس بخش سخت افزار خود را اخراج کند.

حدود یک هفته قبل شاهد انتشار خبری تاخیر در عرضه پردازنده ‌های 7 نانومتری نسل بعدی اینتل بودیم، به طوری که گفته میشود این پردازنده‌ های نسل بعدی اینتل، تا پایان سال 2022 معرفی و عرضه نخواهند شد. دقیقا یک روز بعد از انتشار این خبر، ارزش سهام اینتل حدود 16 درصد کاهش یافت. این کاهش بیشترین میزانی بوده است که سهام اینتل از ماه مارس تا کنون تجربه کرده است. در اون سمت ماجرا، انتشار این خبر باعث شد که ارزش سهام کمپانی AMD، رقیب دیرینه اینتل، با رشد 17 درصد مواجه باشد.

همین اتفاقات و به تاخیر افتادن زمان عرضه نسل جدید پردازنده‌ های اینتل، باعث شد تا این کمپانی تصمیم بر اخراج مدیر بخش سخت افزار خود بگیرد. از این رو Murthy Renduchintala رییس بخش سخت افزار اینتل، بعد از 5 سال فعالیت در این کمپانی، در تاریخ 3 آگوست 2020، یعنی 13 مردادماه اخراج خواهد شد. جالب است بدانید که Murthy Renduchintala ، پیش از آمدن به اینتل، به مدت 12 سال در کمپانی کوالکام مشغول به کار بوده و از سال 2015 به اینتل آمد. وی در طی این سال‌ ها جز پردرآمدترین مدیران اینتل بوده است و جالب است بدانید که تنها در سال 2019، حقوقی در حدود 26,885,400 دلار از اینتل دریافت کرده است.

حالا اما با رفتن Murthy Renduchintala ، نیروهای تحت مدیریت او، به پنج گروه تقسیم خواهند شد که یک گروه با نام توسعه فناوری و با مدیریت Ann Kelleher ، یکی از مدیران موفق اینتل که از سال 1996 وارد این کمپانی شده است، به فعالیت خود ادامه خواهند داد. این گروه قرار است که چیپ ‌های 7 نانومتری را توسعه دهند.

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی