بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

۱۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

31
Ordibehesht

باز شدن ویندوز، مرور وب و اجرای برنامه های کاربردی، طولانی تر از زمانی شده است که کامپیوتر را تازه خریده بودید. گویی هر چه سن اتومبیل تان بیشتر می شود، دیرتر شما را سر کار می رساند. کامپیوترتان پر شده است از برنامه های غیرضروری و وقتی می خواهید یک برنامه ضروری را نصب کنید، اوضاع کامپیوتر به هم می ریزد؛ آهسته تر می شود و... .

نکته های این مقاله، به شما کمک خواهد کرد تا برنامه های غیرضروری را به نحوی پاک سازی کنید و در نتیجه، کامپیوتر شما کارآمدتر شود.

  • A.lireza Rabiee
31
Ordibehesht
چکیده:
فلش های USB امروزه استفاده های زیادی دارند و تقریبا هر فردی حداقل یک فلش USB دارد اما یکی از عیب های فلش ها سرعت کم آن هاست اگرچه فلش های USB 3 سرعت بسیار زیادی نسبت به نسخه های قبل دارند اما افراد زیادی هستند که از فلش های USB 2 استفاده می کنند (مثل خودم) یا حتی به سرعت USB 3 هم راضی نیستند!
  • A.lireza Rabiee
28
Ordibehesht

یکی از دلایل اصلی که مرورگر فایرفاکس را به یک مرورگر محبوب تبدیل کرده است پررمز و راز بودن آن است. به طوری که هیچ‏گاه هیچ‏فردی نمی‏تواند ادعا کند که تمامی این فوت ‏و ‏فن‏ های مخفی را بلد است. یکی از مخفی کاری‏های فایر فاکس ، صفحاتی است که با :about شروع می‏شوند. در این ترفند قصد داریم لیست کاملی از این صفحات مخفی را به همراه توضیحات هر کدام برای شما بازگو نماییم...

  • A.lireza Rabiee
27
Ordibehesht

تبدیل پاورپوینت به ویدیو

افراد بسیاری با کارکرد پاورپوینت و نحوه‌ی ساخت اسلاید‌ها با استفاده از تصاویر، موسیقی، محتوای وب و متن آشنا هستند، اما یکی از ویژگی‌های جالب توجه پاورپوینت امکان ذخیره‌ی اسلاید‌های تهیه شده در قالب یک فایل ویدیویی است.

  • A.lireza Rabiee
27
Ordibehesht
ویندوز 20٪ از حجم شما را صرف اپدیت کردن خود میکند.حالا برای از بین بردن این امر و استفاده ی صد در صد از پهنای باند خود این عملیات را انجام دهید.
  • A.lireza Rabiee
16
Ordibehesht

به تازگی مشخصات تبلت جدیدی از سامسونگ موسوم به Galaxy Tab 4 Advanced در بنچمارک جی‌اف‌اکس‌بنچ رویت شده که گفته می‌شود این محصول در واقع تبلت ۱۰.۱ اینچی جدیدی این غول کره‌ای خواهد بود.

  • A.lireza Rabiee
16
Ordibehesht

همراه اول برای احترام به نظرات مشترکان خود ضمن برداشتن محدودیت سرعت، بسته جدید اینترنت ارائه کرده است. پیش از این محدودیت سرعت بسته‌های آلفا+ همراه اول ۸ مگابیت بر ثانیه بود.

  • A.lireza Rabiee