بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

۱۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

27
Farvardin

دو مهندس جوان که در شرکت گوگل مشغول به کار هستند رابط برنامه‌نویسی اپلیکیشن‌های کاربردی (API) خود را با نام WebUSB به گروه جامعه انکوباتور وابسته به کنسرسیوم جهانی وب (W3C WICG) معرفی کردند و توضیح دادند این سیستم رابط به دستگاه‌های USB امکان می‌دهد به صورت مستقیم و کاملا ایمن به اینترنت متصل شوند.

  • A.lireza Rabiee
26
Farvardin

ادوبی به تازگی برای فلش پلیر خود یک بروزرسانی امنیتی جدید به منظور استفاده‌ ی کاربران تمامی سیستم‌ عامل‌ ها منتشر کرده است. این بروزرسانی برای بهبود یک اشکال امنیتی اساسی است. این اشکال امنیتی می‌ تواند به هکرها امکان نصب باج‌ افزارهای مختلف بر روی سیستم قربانی را بدهد.

  • A.lireza Rabiee
23
Farvardin

با آغاز ماه آپریل فصل نخست سال 2016 میلادی پشت‌سر گذاشته شد تا کارشناسان بتوانند بازار جهانی فناوری در دوره زمانی مذکور را بررسی کنند. اتفاقات مهم از جمله برگزاری نمایشگاه‌های CES 2016 و MWC 2016 صورت گرفت و طی آن بهترین دستگاه‌های موبایلی جهان در معرض دید عموم قرار گرفتند. به تناسب این اتفاقات، شرکت‌های نرم‌افزاری هم اپلیکیشن‌های پیشرفته و کاربردی را در اختیار کاربران قرار دادند تا به نیاز آنها پاسخ دهند.

  • A.lireza Rabiee
23
Farvardin

روز گذشته آپدیت 3.50 برای کنسول بازی پلی‌استیشن 4 منتشر گردید که قابلیت‌های ریز و درشتی همچون پشتیبانی از هارد درایوهای ۴ ترابایتی را به آن افزوده است.

  • A.lireza Rabiee
22
Farvardin

در انیمیشن‌ها و فیلم‌های تخیلی زیاد دیده‌ایم که ربات‌ها و رایانه‌ها بتوانند بر انسان غالب شوند و او را تحت سلطه‌ ی خود درآورند. البته در این مطلب منظور از ربات صرفاً آن موجود شبه انسان فیلم ترمیناتور یا آن آدم آهنی برنامه‌های کودک نیست، بلکه منظور سیستم‌های قانون‌ مند و منطقی است که به شکل‌های مختلف نرم‌افزاری خود را نشان می‌ دهد.

  • A.lireza Rabiee
20
Farvardin


در ابتدا نیازمند یک ابزار کم‌حجم و قابل حمل به نام Autoruns هستیم. کار این برنامه نمایش تمامی نرم‌افزارها، فایل‌های Dll، Codecها و سایر فایل‌های اجرایی ویندوز است.
ابتدا Autoruns را با حجم تقریبی 600 کیلوبایت دانلود کنید.

  • A.lireza Rabiee
19
Farvardin

برخی کاربران برای داشتن ارتباطی پایدار با سرعت مناسب ترجیح می‌دهند اتصال وای‌فای را قطع و از سرویس دیتای سیمکارت برای دسترسی به اینترنت کمک بگیرند.

  • A.lireza Rabiee