بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

۴۴ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

30
Tir

Google-Play

بدون شک، داشتن نرم افزارهای خوب و کاربردی بر روی تلفن هوشمند باعث می شود از گجت خود بیشتر و بهتر استفاده کنیم. در این مقاله سعی داریم یک لیستی متشکل از 5 برنامه کاربردی و رایگان اندروید را برای شما کاربران گرامی منتشر کنیم.

  • A.lireza Rabiee
28
Tir
  • A.lireza Rabiee
26
Tir
  • A.lireza Rabiee
24
Tir

در دنیای تکنولوژی با وجود اینترنت پرسرعت، اتصال تلویزیون‌ های هوشمند به اینترنت یک امر ضروری به حساب می‌ آید اما محققان تلویزیون‌ های هوشمند را تهدید بعدی هکرها می‌ دانند.

  • A.lireza Rabiee
24
Tir

تا قبل از این همیشه برای امنیت کامپیوترهای مان نگران بودیم که مبدا به بدافزار مبتلا شود و ما را به دردسر بیندازد . اما با گذشت زمان و پیشرفته تر شدن دستگاه های همراه مثل گوشی ها و یا تبلت ها و مخصوصا سیستم عامل هایشان ، پای بدافزارها به این دستگاه ها نیز باز شده است . رسانه ها هم که طبق معمول خبرهای دست اول را در اختیار کاربران قرار می هند و خبرهای مربوط به آلودگی دستگاه های مبتنی بر آندروید ، بیشتر از سایر سیستم عامل هاست . البته همین مورد می تواند به چند دلیل باشد .

  • A.lireza Rabiee
23
Tir

گلکسی نوت 4با نزدیک شدن به زمان معرفی گلکسی نوت 5 سامسونگ انتشار اخبار و اطلاعات در خصوص این گوشی هوشمند نیز افزایش می‌یابد. آخرین شنیده‌ها استفاده از حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و دوربین سلفی مورد استفاده در گلکسی اس 6 را در این گوشی هوشمند تایید کرده است.

  • A.lireza Rabiee
23
Tir

ویروس کامپیوتری چیست؟

ویروس نرم افزار کوچک و کم حجمی است که از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر شیوع می یابد . و در عملکرد سیستم اختلال ایجاد می کند . یک ویروس کامپیوتری ممکن باعث آسیب دیدن فایل ها و پاک شدن بخشی از اطلاعات موجود در سیستم ، استفاده از یک نرم افزار ارسال ایمیل جهت انتشار خود به یک کامپیوتر دیگر و یا حتی پاک شدن کلیه اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد دیسک شود .

اغلب ویروس ها با ضمیمه کردن خود به یک ایمیل و یا با ارسال یک پیام فوری خود را منتشر می کنند . بنابر این شما نباید هیچگاه فایلهای ضمیمه شده به یک ایمیل را باز کنید مگر آنکه فرستنده ایمیل را بشناسید و یا اینکه منتظر یک ایمیل همراه فایل ضمیمه باشید . ویروس می تواند با تغییر شکل و ماهیت ، خود را در قالب یک تصویر جالب ، کارت تبریک و یا فایلهای صوتی و تصویری به ایمیل ضمیمه کند . ویروس همچنین ممکن است هنگام داونلود کردن فایل هایی از اینترنت خود را منتشر کند . ویروس های کامپیوتری قادر هستند خودشان را در داخل یک نرم افزار مخفی کنند و یا در متن یک فایل و یا برنامه کاربردی که شما داونلود می کنید قرار گیرند و بدین طریق باعث انتشار خود شوند .

  • A.lireza Rabiee