بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

برند آیفون یکی از برندهای محبوب در سراسر دنیا و البته ایران است و هر ساله تعداد زیادی از افراد به جمع استفاده کنندگان از این برند مشهور ملحق می‌ شوند. اگر شما هم یکی از افرادی هستید که به تازگی آیفون خریده‌ اید لازم است که سه مسئله ابتدایی اما در عین حال مهم را یاد بگیرید تا بهتر بتوانید از گوشی خود استفاده کنید.

تمامی برنامه‌ هایی که در گوشی آیفون خود نصب می‌ کنید در صفحه اصلی گوشی قرار می‌ گیرند اما اگر می‌ خواهید ترتیب آن‌ها را تغییر دهید کافی است روی یکی از آن‌ها به آرامی ضربه بزنید و آن را نگه دارید تا زمانی که تمامی برنامه شروع به لرزیدن کنند. حالا کافیست روی برنامه دلخواه خود ضربه بزنید و آن را به هر صفحه‌ ای از گوشی منتقل کنید. حتی با کشیدن برنامه‌ ای به سمت راست در آخرین صفحه موجود، می‌ توانید یک صفحه جدید در گوشی آیفون خود ایجاد کنید.

نحوه ایجاد پوشه‌ ای برای دسته بندی برنامه در آیفون

یکی از روش‌ هایی که برای دسته بندی برنامه‌ها در آیفون می‌ توانید انجام دهید، ایجاد یک پوشه است که در آن چندین برنامه را قرار دهید و می‌ توانید برای آن نامی دلخواه هم در نظر بگیرید. مثلا می توانید تمام مرورگرهایی که روی گوشی خود استفاده می کنید را در دست پوشه به نام مرورگر قرار دهید و یا پیام رسان و شبکه‌ های اجتماعی را دسته بندی کنید و... .

برای این کار کافی است روی یک برنامه به آرامی ضربه بزنید و آن را نگه دارید و روی یک برنامه دیگر بکشید. به این ترتیب یک پوشه ایجاد می‌ شود که حاوی دو برنامه است. با کشیدن سایر برنامه‌ها، می‌ توانید آن‌ها را به این پوشه منتقل کنید. و یا با کشیدن برنامه به بیرون آن پوشه، آن برنامه را از پوشه حذف کنید.

نحوه حذف برنامه‌ ها در آیفون

حذف برنامه‌ها در آیفون بسیار ساده است. تنها کافی است روی برنامه به آرامی ضربه بزنید و نگه دارید تا زمانی که برنامه‌ ها شروع به لرزیدن کنند. سپس بالای همه برنامه‌ ها یک علامت X ظاهر می‌ شود که با ضربه زدن روی این علامت و تایید حذف، می‌توانید برنامه را حذف کنید.

همانطور که می‌ دانید حذف برنامه‌ ها بیشتر در اپلیکیشن‌ هایی که دانلود کرده‌اید ممکن است اما در iOS 11 می ‌توانید برخی برنامه‌ های پیش فرض آیفون همچون maps را هم حذف کنید اما باز هم قادر به حذف تمامی برنامه‌ ها نیستید.

 

نکته مهم

اگر از آیفون 6s و یا مدل‌های جدیدتر آیفون استفاده می‌ کنید، مواظب لمس سه بعدی (3D Touch) هم باشید. اگر با فشاری بیش از حد معمول روی صفحه نمایش گوشی ضربه بزنید، این قابلیت فعال می‌ شود و نمی‌ توانید مراحل بالا را به درستی انجام بدهید.

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی