بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

فناوری جدید یکی از دغدغه های ایرانیان بویژه بازرگانان در انجام سفرهای خارجی را برطرف کرد. بر اساس آنچه برخی منابع اعلام کرده اند بعد از این همه شهروندانی که قصد انجام سفرهای کاری یا توریستی را دارند می توانند از طریق اینترنت پاسخ مربوط به ممنوع الخروجی خود را دریافت کنند. البته این رو هم اضافه کنم که فقط میگوید شما مجوز خروج از کشور را دارید یا نه رو به شما میگوید و جزییات بیشتر رو نمیگوید. لطفاً به ادامه ی مطلب توجه کنید.

 

استعلام آنلاین ممنوع‌ الخروجی از طریق سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور فراهم شد.

هر شخص حقیقی می تواند با استفاده از شماره ملی از طریق سایت استعلام آنلاین ممنوع‌الخروجی از طریق سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور فراهم شد.

هر شخص حقیقی می تواند با استفاده از شماره ملی از طریق سایت  http://exitban.ssaa.ir/  وضعیت خروج از کشور خود را استعلام نماید.

مثلا خودم دانشجو هستم فقط گفت که ممنوعیت خروج ندارم ولی این اضافه نمیکنه که دانشجو هستین یا سربازی نرفته اید یا هرچیز دیگه ای.

امیدوارم مسیولین اداره ی گذرنامه به فکر ارتقا، این سامانه باشند.

نظرات  (۲)

  • یگـ ـانـه
  • وبتون عالیه

    سلام

     

    جالبه برام از وقتی اومدم سایتتون 1 ساعت گذشته و متوجه نشدم خخخخ

     

    هرچی میچرخم اینجا قسمت هایی که دوست دارم پیدا میکنم

     

    سایت خوبی پیدا کردم ولی سر سری سایتتونو دیدم حالا سایتتونو تو گوشیم سیو کردم وقتم ازاد شد میام دوباره میبینم

     

    ممنون

    پاسخ:
    خوش حالم از وبلاگم خوشتون اومده.

    خوش حال میشم انتقادی اگر هم هست بگین.

    مشارکت کردن

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی