بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

هیجان دانلود و نصب آخرین نسخه‌ ی سیستم عامل ها چیزی است که بسیاری از ما انسانها به آن معتاد هستیم. 
هرچه باشد قابلیت‌ها و رابط کاربری جدید بسیار هیجان انگیز هستند و بسیاری از ما را وسوسه می‌ کنند. با این حال مشکلاتی که ممکن است پس از نصب این سیستم عامل‌ها به خصوص ویندوز 10 پیش می ‎آید نشان می‌ دهد که چقدر دانلود آخرین نسخه هر سیستم عاملی کاری خطرناک است. 


البته مایکروسافت به هر حال آپدیت‌ های ویندوز 10 را به کاربرانش تحمیل می‌ کند و آن‌ها تنها می‌ توانند تا 35 روز از نصب آن‌ها اجتناب کنند و اگر کاربر ویندوز 10 پرو نباشید هیچ حق انتخابی جز آپدیت ویندوز خود ندارید. 
ویندوز 10 تنها سیستم عاملی نیست که پس از انتشار جدیدترین آپدیت‌ها همیشه با مشکلات جدی رو‌به‌ رو می‌شود بلکه سیستم عامل mac و ios اپل و همچنین سیستم عامل اندروید گوگل نیز همیشه پس از آپدیت با مشکلاتی جدی روبه‌ رو هستند. لینوکس هیچ گاه چنین مشکلاتی نداشته چرا که آپدیت‌ها به دست خود لینوس تروالدز خالق این سیستم عامل منتشر می‌ شود (البته توزیع‌های لینوکس مشکلات خودشان را دارند.)
داشتن جدیدترین سخت افزارها و نرم افزارها چیزی است که خیلی‌ ها به آن اعتیاد دارند. با این حال بهتر است که دفعه‌ ی بعدی که آپدیت جدید سیستم عاملتان منتشر شد مدتی برای نصب آن صبر کنید. یکی دو هفته و حتی یک ماه پیش از دانلود آپدیت صبر کنید. صبر کنید تا دیگران باگ‌ های آن‌ها را پیدا کرده و سازندگان نرم افزار این مشکلات را حل کنند. 
سپس شما می‌ توانید با خیال راحت آپدیت‌ های سیستم عامل ویندوز، مک و یا گوشی هوشمند خود را دانلود و نصب کنید. 
البته هیچ گاه برای نصب آپدیت‌ های امنیتی مهم صبر نکنید و به محض انتشار آن‌ها را نصب کنید. 
اما گاهی اوقات آپدیت‌ هایی که ارائه می‌ شود که تنها قابلیت‌ های جدیدی را به سیستم عامل شما اضافه می‌ کند. صبر کنید تا دیگر کاربران مشکلات آن‌ها را بیابند. البته خیلی هم صبر نکنید در این صورت دستگاه شما ممکن است ویروسی شود.

نظرات  (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

مشارکت کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی