بهترین اخبار روز حوزه فناوری

Technology News
بهترین اخبار روز حوزه فناوری

به وبلاگ علیرضا ربیعی خوش آمدید.

رسالت این وبلاگ این است که در جهان مدرن امروز شما را با تغییراتی که در حوزه ی فناوری و تکنولوژی روی میدهد آشنا کند.

مطالب وبلاگ را دنبال کنید ضرر نخواهید کرد.



آخرین نظرات
  • 9 Shahrivar 00، 22:14 - ᴶᵃᵛᵃᵈ ᴴᵃᶳʰᵉᵐᶤ
    عالیه 👍
  • 16 Esfand 99، 14:04 - u.s.a
    yes

از دست رفتن اطلاعات چه بر روی گوشی و چه بر روی لپ تاپ می تواند واقعه ای تلخ برای یک کاربر محسوب شود. اگر این اتفاق تلخ برای شما نیز پیش آمده است باید بگوییم که دیگر لازم نیست نگران آن باشید. در این پست به راه بازگشت اطلاعات پاک شده و یا از دست رفته بر روی گوشی های اندرویدی خواهیم پرداخت.

: از دست رفتن اطلاعات چه بر روی گوشی و چه بر روی لپ تاپ می تواند واقعه ای تلخ برای یک کاربر محسوب شود. اگر این اتفاق تلخ برای شما نیز پیش آمده است باید بگوییم که دیگر لازم نیست نگران آن باشید. در این پست به راه بازگشت اطلاعات پاک شده و یا از دست رفته بر روی گوشی های اندرویدی خواهیم پرداخت. 

اطلاعاتی که از روی گوشی شما ممکن است پاک شود شامل عکس ها، فیلم ها، ویدیوها و پیامک ها باشد. ممکن است شما به طور ناگهانی فایلی را از روی گوشی خود پاک کرده و یا به طور ناخواسته فایل های شما از دست برود. در اینجا راه بازگشت فایل ها چیست؟ آیا امکان بازگشت فایل های پاک شده است؟ جواب این سوال آری است. 

برای این منظور تنها نیاز به نصب یک نرم افزار و چند کلیک ساده است. پس با ما همراه باشید.  یکی از کمپانی های مشهور چینی که در زمینه بازگردانی فایل های از دست رفته فعالیت می کند Wondershare است. اما محصولی از این کمپانی که در این پست آن را معرفی خواهیم کرد، Dr.Fone نام دارد که پزشکی برای بازگردانی فایل های از دست رفته گوشی اندرویدی شما محسوب می شود. با استفاده از این نرم افزار می توانید اطلاعاتی نظیر پیامک ها، شماره تماس ها، محتویات گالری شامل عکس و ویدیو و ... را بازگردانی کنید. ضمنا شما می توانید تمامی فایل های از دست رفته را مشاهده و سپس فایل هایی که نیاز دارید را بازگردانی کنید. اما برای بازگردانی چه مراحلی را باید انجام دهیم ؟ 

1- در مرحله اول نرم افزار Wondershare Dr.Fone را دانلود و نصب می کنید. ( لینک دانلود Wondershare Dr.Fone 

2- گوشی خود را از طریق کابل به کامپیوتر یا لپ تاپتان متصل کنید. 

3- بر روی دکمه اسکن کلیک کرده تا دستگاه شما و اطلاعات آن اسکن شود. 

4- اطلاعاتی که پاک شده و از دست رفته را بعد از اسکن مشاهده خواهید کرد. بر روی آن بخش از اطلاعات که دوست دارید بازگردانی شود کلیک کرده و آن ها را انتخاب نمایید. 

5- با زدن بر روی دکمه ریستور اطلاعات درخواستی شما بر روی گوشی شما باز خواهد گشت. 

 

نرم افزارهای زیادی برای بازیابی اطلاعات وجود دارد. نظر شما درباره این نرم افزار چیست؟ چه نرم افزار مشابهی را شما پیشنهاد می کنید؟ 

منبع : justwebworld

نظرات  (۱)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • سلام
    دوست عزیز
    دنبال شدید
    متشکرم

    مشارکت کردن

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی